28 شهريور ماه :

پیکر ۵ شهید گمنام در گیلان تشییع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : پیکر ۵ شهید گمنام، ۲۸ شهریورماه سال جاری در گیلان از مقابل سپاه ناحیه رشت در پل عراق تا میدان شهدای ذهاب تشییع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : پیکر ۵ شهید گمنام، ۲۸ شهریورماه سال جاری در گیلان از مقابل سپاه ناحیه رشت در پل عراق تا میدان شهدای ذهاب تشییع می‌شود.

 پیکر ۵ شهید گمنام در گیلان روز پنجشنبه، ۲۸شهریورماه سال جاری ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه ناحیه رشت در پل عراق تا میدان شهدای ذهاب تشییع می‌شود که از این تعداد پیکر چهار شهید گمنام در لنگرود و یک شهید گمنام در رشت به خاک سپرده خواهد شد.

محمد اکبرزاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در جلسه هماهنگی و تمهیدات مراسم تشییع شهدای گمنام که امروز در استانداری گیلان برگزار شد، شهدای گمنام را شفیع انسان نزد خداوند دانست و پرداختن به مسئله شهدا را توجه به همه خوبی‌ها خواند و اظهار کرد: شهدای گمنام عطر و بوی ویژه‌ای دارند و تشییع پیکر این عزیزان نیز از فضا و استقبال خاصی برخوردار است.

اکبرزاده تصریح کرد: هر کس که گمشده‌ای دارد در تشییع پیکر شهدای گمنام حضور خواهد داشت، حتی کسی که گمشده معنویت‏های جامعه امروز است نیز با حضور خود در پی یافتن گمشده‌اش است.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام همچون آهن‏ربا همه اقشار جامعه را به سمت خود جذب می‌کنند، ادامه داد: رمز و راز شهدای گمنام در جذب همه اقشار جامعه نهفته است.

اکبرزاده با اشاره به اینکه تدفین شهدای گمنام در مناطق مختلف رحمت الهی را به سمت انسان نازل می‌کند، ادامه داد: آمرزش بالاترین رحمتی است که با شفیع قرار دادن شهدا از جانب خداوند طلب می‌کنیم؛ باید هرچه داریم در طبق اخلاص قرار دهیم و رحمت واسعه الهی را به سمت خود جذب کنیم و شفاعت این بزرگواران را نیز از آن خود سازیم.

به گزارش ایسنا، این شهدای گمنام در منطقه عملیاتی فاو تفحص شدند که از ۴ شهید گمنامی که در پارک فجر شهرستان لنگرود به خاک سپرده می‌شوند، دو شهید ۲۲ ساله، یک شهید ۱۸ ساله و شهید دیگر ۱۹ ساله است؛ شهید گمنامی که در رشت به خاک سپرده می‌شود، ۲۸ ساله است که در حمله سال ۶۷ عراق در منطقه فاو به شهادت رسیده است./ایسنا

Share