پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس/ عکس یادگاری رویانیان با پرسنل هواپیما

نخستین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس صبح امروز با حضور مسئولان باشگاه و نمایندگان رسانه‌های گروهی تهران را به مقصد نجف عراق ترک کرد. به گزارش دیار میرزا ، نخستین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور محمد رویانیان مدیرعامل و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و جمعی از نمایندگان رسانه‌های […]

نخستین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس صبح امروز با حضور مسئولان باشگاه و نمایندگان رسانه‌های گروهی تهران را به مقصد نجف عراق ترک کرد.

به گزارش دیار میرزا ، نخستین پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور محمد رویانیان مدیرعامل و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و جمعی از نمایندگان رسانه‌های گروهی تهران را به مقصد نجف اشرف ترک می‌کند.

محمد رویانیان در خصوص پرواز هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: این اولین پرواز هواپیمای پرسپولیس است که امروز دوشنبه از تهران راهی نجف می‌شود ما نایب الزیاره همه مردم در نجف و کربلا خواهیم بود. امیدوارم سفر خوب باشد و بعد از ظهر هم بر می‌گردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که دیرتر از سایر مسافران وارد هواپیما شد، قبل از ورود روی باند با خدمه و پرسنل هواپیمای اختصاصی پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.

Share