نظر نمایندگان مجلس درباره نتیجه شهرآورد 77

پرسپولیس برنده است یا استقلال ؟

به گزارش دیارمیرزا حساسیت این مسابقه چنان بالاست که علاوه بر کری‌خوانی مردمان عادی، گروه ها و دسته‌جات سیاسی، فرهنگی و … نیز به کری‌خوانی برای هم مشغول می شوند.از جمله این دسته‌جات نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که اگرچه کری‌خوانی‌شان علنی نیست اما به سر مصاحبه با رسانه ها که می رسند می گویند به کدام رنگ و باشگاه تعصب دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روز جمعه هفتاد و هفتمین شهرآورد دو تیم فوتبال پایتخت استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به گزارش راه دانشجو، این رقابت از چنان اهمیتی برخوردار است که تمامی رقابت های ورزشی نه تنها در فوتبال بلکه سایر مسابقات ورزشی را تحت شعاع خود قرار می دهد.images

در این میان حساسیت این مسابقه چنان بالاست که علاوه بر کری‌خوانی مردمان عادی، گروه ها و دسته‌جات سیاسی، فرهنگی و … نیز به کری‌خوانی برای هم مشغول می شوند.

از جمله این دسته‌جات نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که اگرچه کری‌خوانی‌شان علنی نیست اما به سر مصاحبه با رسانه ها که می رسند می گویند به کدام رنگ و باشگاه تعصب دارند. در همین زمینه خبرنگار پارلمانی راه دانشجو به سراغ چند تنی از نمایندگان خانه ملت رفت و از آنها درباره نتیجه شهرآورد ۷۷ سوال کرد.
آنچه در پی می آید نظر ۲۰ نماینده مجلس در این باره است.
استقلال پیروز بازی است

مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار راه دانشجو، گفت: همیشه این دو تیم مساوی می کنند اما فکر می کنم این بار به دلیل شرایط روحی خوب استقلال و اینکه این تیم در شرایط خوبی به سر می برد، بتواند پیروز میدان باشد.

آبی‌ها این بار هم پیروز می شوند

ایرج ندیمی، نماینده لاهیجان نیز بیان کرد: حسب ظاهر باید پرسپولیس ببرد اما آبی ها در سال های اخیر از پرسپولیس برده اند  و شاید این بار نیز پیروز شوند.

نه استقلال نه پرسپولیس، فقط تراختور

جواد جهانگیرزاده، نماینده ارومیه نیز با تاکید می گوید: هیچ کدام از این دو تیم؛ فقط تراختور.

استقلال برنده دربی است

ابراهیم نکو، نماینده رباط کریم نیز استقلال را برنده این دربی می داند.

بهتر است پیش بینی نکنم

موید حسینی صدر، نماینده رباط کریم نیز با بیان اینکه اگر هر کدام از این دوتیم را بگویم طرفداران تیم مقابل ناراحت می شوند، گفت: پس بهتر است پیش بینی نکنم.

خیلی ورزشی نیستم

حجت الاسلام مرتضی حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: خیلی ورزشی نیستم و به همین دلیل ترجیح می دهم پیش بینی نکنم.

پرسپولیس برنده شهرآورد است

محمد دامادی، نماینده ساری در خانه ملت نیز با اشاره به اینکه پرسپولیس را تیم مورد علاقه اش  می داند، این تیم را پیروز این بازی دانست.

تیمی برنده است که اخلاق‌مدار باشد

مصطفی افضلی فرد، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: به نظرم تیمی برنده این بازی هاست که اخلاق مدار باشد و اخلاق را رعایت کند.

پرسپولیس برنده بازی است

عبدالوحید فیاضی، نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه قطعا تماشاگران برنده این بازی هستند گفت: البته از تعارف که خارج شویم پرسپولیس برنده این بازی  است.

ورزشی نیستم و نمی توانم پیش بینی کنم

حمیدرضا طباطبایی، نماینده نائین در خانه ملت نیز گفت: ورزشی نیستم و نمی دانم کدام تیم بازی و بازیکنان بهتری دارد که بتوانیم پیش بینی کنم.

استقلال زمینه بیشتری برای پیروزی دارد

سید رمضان شجاعی کیاسری، نماینده قائمشهر در مجلس هم با بیان اینکه خیلی در این قضایا نیستم گفت: استقلال زمینه بیشتری برای پیروزی دارد.

به این مسائل فکر نمی کنم

فاطمه آلیا، عضو فراکسیون زنان مجلس نیز بیان کرد: به این مسائل فکر نمی کنم.

استقلالی تیر تیرم!

منصور آرامی، نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه استقلال تیر تیرم گفت: فکر می کنم استقلال برنده دربی می شود.

پرسپولیس برنده است

سید محمد بیاتیان، نماینده بیجار نیز به راه دانشجو گفت: من پرسپولیسی هستم و پرسپولیس برنده است.

چیزی را بپرسید که به درد مردم بخورد

غلامرضا کاتب، نماینده گرمسار و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هم در این باره بیان کرد: من از این مسائل چیزی نمی دانم چیزی را بپرسید که به درد مردم بخورد.

دوست دارم پرسپولیس برنده شود

باقر حسینی، نماینده زابل در خانه ملت نیز تاکید کرد: دوست دارم پرسپولیس برنده شود و می شود.

پرسپولیس این بازی را می برد

احمد بخشایش هم با بیان اینکه طرفدار تیم ملی است، به راه دانشجو گفت: البته پرسپولیس این بازی را می برد.

نظری ندارم

مصطفی رحماندوست، نماینده تهران نیز گفت که در این باره نظری ندارد.

نتیجه دربی برایم مهم نیست

سید هادی حسینی، عضو فراکسیون ورزش هم با بیان اینکه نتیجه این بازی برایم مهم نیست گفت: برای من زجرآور است که می ببینم استقلال و پرسپولیس پول دولت را می گیرند ولی باشگاه های شهرستانی و سایر باشگاه ها برای یک قران و دوزارشان گرفتار این همه مشکلات هستند.

پرسپولیس برنده می شود

کمال الدین  پیرموذن دیگر عضو فراکسیون ورزش نیز با بیان اینکه طرفدار پرسپولیس است، این تیم را برنده این بازی می داند.

شایان ذکر است در این جلسه آقایان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت ، حسن تامینی نماینده مردم رشت،جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت،ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه ،مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود، عطاالله حکیمی نماینده مردم رودبار، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت ،حسن خسته بند نماینده مردم بندر انزلی،محمود شکری، محمد مهدی رهبری املشی، صفر نعیمی رز، حمید رضا خصوصی ،

Share