هتل محل اقامت دکتر روحانی در سفر به نیویورک+تصاویر

براساس  گزارش گروه وبگردی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، هتل Millennium UN Plaza به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های شهر نیویورک برای ۷۰ نفر از همراهان روحانی درنظر گرفته شده است. این خبر حکایت از آن دارد که یک طبقه کامل از این هتل به صورت کامل برای رییس جمهور و همراهانشان رزو […]

براساس  گزارش گروه وبگردی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، هتل Millennium UN Plaza به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های شهر نیویورک برای ۷۰ نفر از همراهان روحانی درنظر گرفته شده است. این خبر حکایت از آن دارد که یک طبقه کامل از این هتل به صورت کامل برای رییس جمهور و همراهانشان رزو شده است.

این درحالی است که برخی از منتقدین، آخرین سفر دکتر محمود احمدی نژاد به نیویورک را بسیار هزینه بر برای کشور دانسته بودند. آنان هزینه هرشب برای اقامت احمدی نژاد و همراهانشان را ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار برآورد کرده بودند.

اینک باید دید هزینه اجاره کلی یک طبقه کامل از یک هتل مجلل برای دولت اعتدال چه میزان هزینه دربرخواهد داشت؟

لازم به یاد آوری است که برج غربی این هتل دارای اتاق های دولوکس و بسیار مجلل است.

این هتل در سال ۱۹۰۷ ساخته شده است و تا به امروز خدمات می دهد و در سال ۹۱ یکی از میلیاردهای هندی بخشی از هتل “پلازا” در نیویورک ( معادل ۷۵ درصد) آن را خریداری کرد. این میلیاردر هندی با پرداخت ۵۷۵ میلیون دلار شریک شاهزاده عربستانی شده است که باقی ۲۵ درصد سهام این هتل را در اختیار دارد.

هزینه سوئیت رویال پلازا در هتل پلازای نیویورک در سال ۹۱ شبی ۳۰ هزار دلار بوده است. رویال پلازا در مساحتی ۱۰۰۰ متری قرار گرفته و با الهام از دربار لویی پانزدهم ساخته شده است.

در توضیح این سوئیت آمده است: این سوئیت با ۳ اتاق خواب و ۳ حمام، با امکانات رفاهی فراوان، حس آرامش را به میهمانان منتقل می کند. با قدم زدن و جستجو در کتابخانه بزرگ و اختصاصی آن که نفیس ترین کتاب ها و کتاب هایی گلچین شده از لوکس ترین انتشاراتی های دنیا را در خود جای داده، می توانید خستگی از تن بیرون کنید یا به سالن ورزش اختصاصی آن رفته و بعد از کار با وسایل مدرن ورزشی سرحال بیایید.

حمام های مرمرین و شیشه ای، با شیرآلاتی از جنس طلای ۲۴ عیار هم از دیگر زیبایی های بی شمار رویال پلازا به حساب می آیند. آشپزخانه اختصاصی با آشپز ۲۴ ساعته و امکانات کامل صوتی و تصویری را هم باید به مشخصات دیگر این سوئیت اضافه کرد، پیانوی بزرگ و زیبای
Share