نوباوه : مقاومت سوریه نشان دهنده قدرت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :بیژن نوباوه عصر امروز در مراسم یادواره شهید احمدرضا مظلومی در مهدیه رشت با توجه ‌به وحشت آمریکا از اعتقاد مردم ایران اشاره کرد و گفت: هر گلوله‌ای که به طرف ایران بیاید میلیون‌ها گلوله به طرف دشمن شلیک می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : بیژن نوباوه عصر امروز در مراسم یادواره شهید احمدرضا مظلومی در مهدیه این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی بدون تردید پس از انقلاب پیامبر (ص) بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ بشریت است.

13911130000550_PhotoA

وی به ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر آمریکا و ناتو اشاره کرد و افزود: موشک‌های غرب می‌تواند یک‌هزار بار دنیا را نابود کند و امام (ره) در این زمان فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نوباوه با بیان اینکه آمریکا بزرگ‌ترین دشمن خود در قرن بیست‌ویکم را ایران می‌داند، تصریح کرد: آمریکا به تنهایی ۴۰ درصد سرمایه در گردش دنیا را در اختیار دارد اما در مقابل یک درصد سرمایه دنیا در اختیار ایران است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه به وضعیت منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا به عراق لشگرکشی کرد اما حکومت ۶۰ درصد شیعه در این کشور تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کرد، یادآور شد: هزاران احمدرضا مظلومی اکنون حاضر هستند جان خود را فدای انقلاب اسلامی کنند.

*مقاومت سوریه نشان دهنده قدرت ایران است

نوباوه به مقاومت مردم سوریه اشاره کرد و افزود: مقاومت سوریه در برابر آمریکا نشان دهنده قدرت ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس جنگ سوریه را رویارویی آمریکا با ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا و دنیای غرب از تروریست‌ها حمایت می‌کنند اما تروریست‌ها در حال شکست هستند.

وی سوریه را خط مقدم مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی خواند و بیان کرد: مردم سوریه در مقابل تروریست‌ها ایستادگی می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جنگ تمام عیار نظامی و سیاسی در سوریه اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: هزینه جنگ تروریست‌های سوریه را بعضی از کشورهای عربی تامین می‌کنند.

نوباوه توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را برای از بین بردن مقاومت اسلامی در لبنان عنوان کرد و یادآور شد: بزرگ‌ترین نیرنگ تاریخ اکنون علیه سوریه شکل گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس به سه بار تودهنی مقاومت اسلامی به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی توسط ملت ایران به‌هم ریخته است.

وی با اشاره به تحقیر آمریکا توسط ملت ایران، اظهار کرد: اعتقاد عنصر پیروزی ملت ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس به وحشت آمریکا از اعتقاد مردم ایران اشاره کرد و گفت: هر گلوله‌ای که به طرف ایران بیاید میلیون‌ها گلوله به طرف دشمن شلیک می‌شود.

نوباوه با تاکید براینکه آمریکا به دنبال تغییر ارکان فکری ملت ایران است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری سبک زندگی اسلامی را در مقابل ترفند دشمنان مطرح فرمودند.

*جنگ واقعی بین ایران و آمریکا فرهنگی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس جنگ واقعی بین ایران و آمریکا را فرهنگی توصیف کرد و یادآور شد: اگر فرهنگ اصلاح شود اقتصاد کشور نیز اصلاح می‌شود.

وی به مقابله فرهنگی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و افزود: کاهش نسل خطر بسیار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود./فارس

 

Share