نماینده مردم انزلی:

خسته بند: اجرای مصوبه کالای همراه مسافر نتیجه تعامل مسئولین استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاحسن خسته‏ بند در مراسم افتتاحیه استقرار گمرک جمهوری اسلامی به منظور اجرای مصوبه کالای همراه مسافر در مجتمع تجاری ستاره شمال منطقه آزادانزلی اظهار کرد: نتیجه تعامل، همکاری و همیاری مسئولین استان باعث شد که این توفیق نصیب مردم گیلان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاحسن خسته‏ بند در مراسم افتتاحیه استقرار گمرک جمهوری اسلامی به منظور اجرای مصوبه کالای همراه مسافر در مجتمع تجاری ستاره شمال منطقه آزادانزلی اظهار کرد: نتیجه تعامل، همکاری و همیاری مسئولین استان باعث شد که این توفیق نصیب مردم گیلان شود.khasteband

وی ادامه داد: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس توانستیم طرح یکسان‏سازی کالای همراه با مسافر را برای تمامی مناطق آزاد به تصویب برسانیم این در حالیست که دولت به راحتی اجازه این کار را نمی‏داد چون از درآمدهای دولت کم می‏شد.

وی افزود: با توجه به برنامه پنجم و پیگیری‏های زیاد اجرایی شدن، این مصوبه در اواخر ماه‏های دولت دهم ابلاغ شد البته تلاش زیاد استاندار گیلان در این راستا غیرقابل انکار بود.

خسته ‏بند تصریح کرد: خوشبختانه اداره‏کل گمرک استان نیز در این راستا تعامل و همکاری خوبی با منطقه آزاد انزلی داشته است.

وی طرح تالاب بزرگ انزلی را یکی از طرح‏های مهم عنوان کرد و گفت: اگر این طرح نتیجه بگیرد تا حدود زیادی مشکلات اقتصادی و اشتغال در این شهر حل می‏شود.

خسته‏بند با اشاره به اینکه طرح پرورش ماهی در قفس ۵۰ سال است که در جهان اجرایی می‏شود، گفت: ما توانسیتم این پروژه را در انزلی اجرایی کنیم.

نماینده مردم انزلی گفت: ما در استان قابلیت پروازهای خارجی را داریم، اگر این پتانسیل را در استان فعال کنیم تجارت در استان رونق بیشتری پیدا می‏کند.

وی با تاکید بر اینکه باید بروکراسی‏های اداری کم شود تا تجار بتوانند به‏راحتی به سرمایه‏گذاری در استان بپردازند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با شنیدن بوق قطار در استان رونق اقتصادی مردم در استان بیشتر شود./ایسنا

Share