در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه

نماینده رشت به عنوان ناظر شورای آمایش سرزمین انتخاب شد

به گزارش دیارمیرزا اعضای ناظر شورای پول و اعتبار هیئت امنای صندوق توسعه ملی و شورای رقابت در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

به گزارش دیارمیرزا اعضای ناظر شورای پول و اعتبار هیئت امنای صندوق توسعه ملی و شورای رقابت در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان عضو ناظر در شورای پول و اعتبار، هیئت امنای صندوق توسعه ملی، شورای آمایش سرزمین، هیئت امنای صندوق صرفه‌جویی ارزی و شورای رقابت انتخاب شدند.Jafarzade-21-223x150

وی ادامه داد: احمد توکلی، هادی قوامی به عنوان عضو ناظر در شورای پول و اعتبار برگزیده شدند که براساس آیین نامه داخلی مجلس بر طبق رای نمایندگان باید یکی از این دو نفر به عنوان عضو ناظر مجلس در این شورا برگزیده شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: همچنین محمدعلی عبدالله‌زاده و محمدرضا تابش به عنوان برگزیده‌شدگان کمیسیون برنامه و بودجه برای عضویت ناظر بر عملکرد هیئت امنانی صندوق توسعه ملی و همچنین غلامعلی جعفرزاده و حسینعلی حاجی به عنوان ناظرین شورای آمایش سرزمین انتخاب شدند.

به گفته کاتب، رجب رحمانی و عبدالرضا ثروتی به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در هیئت امنای صندوق صرفه‌جویی ارزی و عیسی امامی به عنوان گزینه کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان ناظر در شورای رقابت انتخاب شدند.

Share