20 شهریور در رشت برگزار میشود:

نمایشگاه پاییزه در رشت برپا می‌شود

به گزارش دیارمیرزا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس در رشت از ۲۰ شهریور جاری خبر داد.

به گزارش دیارمیرزا : علی منتظری عصر امروز در نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه این شهرستان را از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ شهریور جاری در دو مکان نمایشگاهی فرش گیلان و سالن وارش میادین میوه و تره‌بار شهرداری رشت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها مجموعاً دارای بیش از ۳۰۰ غرفه است، گفت: نمایشگاه‌های پاییزه با هدف تسهیل تأمین کالای مورد نیاز شهروندان در ایام منتهی به بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

این مسئول، عرضه لوازم‌التحریر، پوشاک، کیف و کفش و مواد غذایی و پروتئینی را از کالای نمایشگاه پاییزه ذکر کرد.

وی ادامه داد: کالای مورد نظر با تخفیفی معادل ۵ تا ۱۵ درصد نسبت به قیمت‌های مشابه در بازار نمایشگاه‌های مذکور به فروش می‌رسد.

منتظری افزود: در نمایشگاه امسال تلاش شده تا حضور واحدهای تولیدی و شرکت‌های بزرگ پخش کالا به صورت مطلوب‌تری محقق شود و نیز عرضه لوازم‌التحریر مناسب با فرهنگ اسلامی‌ایرانی مورد حمایت قرار گیرد.

وی حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ناظران افتخاری استان در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره سال گذشته را تأثیرگذار دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه پاییزه مذکور نیز حضور بازرسان این سازمان با هدف نظارت بر عملکرد غرفه‌ها تقویت شده و تلاش می‌‌شود از ظرفیت بزرگ ناظران افتخاری برای این موضوع به نحو شایسته‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای پاییزه در مناطق مختلف استان خبر داد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی در زمینه این نمایشگاه‌ها متعاقباً از طریق روسای اداره‌های شهرستانی سازمان صورت می‌گیرد./فارس

Share