نعیمی : گزینه غیربومی استانداری گیلان پذیرفتنی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گزینه استانداری گیلان فردی غیربومی و تحمیل شده باشد پذیرفتنی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گزینه استانداری گیلان فردی غیربومی و تحمیل شده باشد پذیرفتنی نیست.

صفر نعیمی‌رز در جمع روسای اتحادیه‌ها و فعالان صنفی این شهرستان، اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی در توسعه هر منطقه داشتن روحیه تعامل و همدلی بین مسئولان و مردم است.

وی، با بیان اینکه اصناف بازوی توانمند در توسعه اقتصادی کشور هستند، افزود: اکنون تعامل و اتحاد بسیار بالایی در بین مسئولان اصناف و مدیران اجرایی آستارا برقرار شده که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

نماینده مردم آستارا در مجلس، با اشاره به مشکلات ایجاد شده در گمرک این شهرستان در حوزه استفاده مرزنشینان از تسهیلات، تصریح کرد: تفاهمنامه‌ای که بین ایران و کشور مقابل منعقد شده بود تبصره‌ای دارد که هر طرف قرارداد می‌تواند پس از اعلام به صورت یک‌طرفه این تفاهنامه را لغو کند که جمهوری آذربایجان این کار را انجام داد.

وی، با بیان اینکه برای برطرف شدن این مشکل پیشنهادهایی به دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط ارائه شده است، خاطرنشان کرد: اقدام‌های اولیه و اساسی برای صدور کارت هوشمند مرزنشینان برای این شهرستان انجام شده تا مرزنشینان بتوانند با استفاده از این کارت‌ها از تسهیلات گذر مرزی استفاده کنند.

نعیمی‌رز، درباره جابه‌جایی استاندار گیلان، تصریح کرد: استاندار گیلان فردی متدین و دلسوز و کارآمد بوده و بنده دست او را می‌بوسم زیرا کارهای بسیار بزرگی برای گیلان انجام داده است.

وی با بیان اینکه موافق ابقای استاندار گیلان هستم، خاطرنشان کرد: اگر در بحث جابه‌جایی استاندار گیلان بخواهند گزینه غیربومی به استان تحمیل کنند آن را محکوم می‌کنم و این امر پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم آستارا متذکر شد: اگر مسئولان ارشد کشور مصلحت را در جابه‌جایی استاندار گیلان می‌دانند باید فردی دلسوزتر و کارآمدتر از استاندار فعلی را برگزینند و در این صورت مشکلی وجود ندارد./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share