نصب بنر مشکوک در سطح شهر + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وبلاگ اخبار شهرستان رباط کریم و بهارستان نوشت: پس از مشخص  شدن ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی بار دیگر بازار چاپ بنر داغ شد و هر کدام در هر رده‌ای که قرار گرفته‌اند با نصب بنرهایی ۶ متری آن هم با عکس با ژست‌های مختلف از طرف دوستداران خود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وبلاگ اخبار شهرستان رباط کریم و بهارستان نوشت: پس از مشخص  شدن ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی بار دیگر بازار چاپ بنر داغ شد و هر کدام در هر رده‌ای که قرار گرفته‌اند با نصب بنرهایی ۶ متری آن هم با عکس با ژست‌های مختلف از طرف دوستداران خود معابر سطح شهر را بار دیگر اشغال کرده است.

متاسفانه در کنار این اتفاقات برخی پا را فراتر از این گذاشته و با سوء استفاده از جایگاه رفیع مقام معظم رهبری سعی بر سوء استفاده از این جایگاه ارزشمند داشته که با هوشیاری و واکنش تند امت حزب الله و ولایت مدار شهرستان رباط کریم و شهر پرند مواجه شد.

در یکی از این اتفاقات بنر تبریکی تامل برانگیز در سطح شهر نصب شده که در آن ادعا شده این بنر از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای رئیس شورای شهر تهیه و چاپ شده است.

در همین رابطه ابراهیم نکو، نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد و خواستار بر خورد با عوامل این اقدام ناشایست شد.

13920626000448_PhotoL

ابراهیم نکو با اظهار تاسف از چنین اقدامی گفت: جایگاه رفیع مقام معظم رهبری برای همه فصل‌الخطاب است و حفظ این جایگاه برای همگان آن هم در هر رده و مقامی که باشد یک امر ضروری و الزامی است و سوء استفاده ازاین عنوان تحت هر شرایطی اقدامی نابجا و غیر بخشش است

وی تصریح کرد: انتظار داریم که این موضوع سریعا توسط مراجع قضایی و اطلاعاتی با حساسیت ویژه  بررسی شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و با علم آگاهی به این جایگاه رفیع دست به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد چنین سوء استفاده ای با نام معظم له از سوی هر مقامی و مسئولین در سطح منطقه نشویم.

فرماندهی سپاه ناحیه رباط کریم نیز با اظهار تاسف این اقدام گفت: این موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار ما قرار گرفته است و قطعا در صورت قصور از هر اشخاصی بایستی توسط مراجع ذیصلاح برخورد تندی صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین سوء استفاده از نام و جایگاه رفیع ولایت در سطح منطقه نشویم.

سرهنگ زنگه قول مساعد داد که پس از بررسی لازم طی یک نشست خبری به تشریح و برخورد با عوامل این اقدام خواهد پرداخت.

Share