نشست صمیمی مجمع نمایندگان گیلان با دکتر نوبخت+عکس

به گزارش دیارمیرزا دکتر نوبخت در این نشست بر ضرورت شناسایی ظرفیت ها و اولویت های استان برای نیل به توسعه ی همه جانبه تاکید کرد و افزود : تحقق توسعه ی ملی در گرو برنامه ریزی برای پیشرفت های استانی است و مسوولان اجرایی و نمایندگان مردم گیلان باید به تعامل و همدلی زمینه ی توسعه ی گیلان را فراهم آورند .

به گزارش دیارمیرزا دکتر نوبخت در این نشست بر ضرورت شناسایی ظرفیت ها و اولویت های استان برای نیل به توسعه ی همه جانبه تاکید کرد و افزود : تحقق توسعه ی ملی در گرو برنامه ریزی برای پیشرفت های استانی است و مسوولان اجرایی و نمایندگان مردم گیلان باید به تعامل و همدلی زمینه ی توسعه ی گیلان را فراهم آورند .1409
وی  با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مجلس را در راس امور می داند تصریح کرد : بی شک نگاه تخصصی نمایندگان مردم برای پیشرفت سریعتر استان ها مدنظر قرار می گیرد . ومجمع نمایندگان یکی از کانونهای همفکری برای پیشرفت کشور است.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه دولت یازدهم برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رسیدن به پیشرفت وعدالت گفت : دولت با این هدف برای هر استان با توجه به ظرفیتهایش برنامه دارد از اینرو برنامه ریزی برای پیشرفت گیلان بخشی از توسعه ی ملی است .

 

1410

 

استاندار نیز دراین نشست به ارایه ی گزارشی از مهمترین اولویت ها و ظرفیت های اقتصادی – کشاورزی و صنعتی گیلان پرداخت و گفت : با توجه به شناخت کافی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از استعداد های استان چشم انداز روشنی از روند توسعه ی گیلان تداعی می شود.
کیهان هاشم نیا فزود :مجمع  نمایندگان گیلان نیز دارای ترکیب وتخصص وتجربه خوبی است که میتواند در اختیار مسیر خدمت به مردم به شکل مطلوب قرار گیرد.
ایرج ندیمی رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست با اشاره به  سابقه ی تقنینی و اجرایی دکتر نوبخت ،حضور وی در تیم اقتصادی دولت را موجب تحقق عدالت در توزیع اعتبارات ملی و استانی دانست و ابراز امیدواری کرد : با بهره گیری از این ظرفیت زمینه برای خدمت هرچه بیشتر به مردم گیلان فراهم آید .

شایان ذکر است در این جلسه آقایان غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت ، حسن تامینی نماینده مردم رشت،جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت،ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه ،مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود، عطاالله حکیمی پور نماینده مردم رودبار، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت ،حسن خسته بند نماینده مردم بندر انزلی،محمود شکری نماینده مردم شهرستانهای تالش ،رضوانشهر و ماسال حضور داشتند و آقایان خصوصی ، نعیمی و رهبری املشی غایب جلسه بودند .

 

Share