ندیمی مطرح کرد :

مجلس موافق اصلاحات بودجه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : توقع مردم این است که تا اجرایی شدن بودجه سنواتی و اصلاحات احتمالی آن، تعیین تکلیف بسیاری از کارآفرینان و گشایش واردات برای کالاهای مورد نیاز جامعه لحاظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که به طور قطعی مجلس با دولت تعامل کرده و اصلاحات در بودجه صورت می‌گیرد، گفت: اصلاحات در بودجه، مشکلات واردات کالاهای اساسی حل می‌شود.

ندیمی: مجلس با اصلاحات دربودجه موافقت می‌کند

ایرج ندیمی با بیان اینکه در صورت رفع ایرادات بوجه ۹۲، تکلیف ورود بسیاری از کالاهای اساسی مشخص می‌شود، به مشکلات اقتصادی و راهکار‌های برون رفت از معضلات اشاره کرد و گفت: سرعت عمل در اجرا، جلوگیری از اعمال سلایق و رویه واحد از جمله اقداماتی است که می‌تواند مشکلات اقتصادی را در مدت زمان کوتاهی کاهش دهد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس نهم، ادامه داد: توقع مردم این است که تا اجرایی شدن بودجه سنواتی و اصلاحات احتمالی آن، تعیین تکلیف بسیاری از کارآفرینان و گشایش واردات برای کالاهای مورد نیاز جامعه لحاظ شود.

ندیمی با بیان اینکه مباحث معیشتی و توسعه‌ای را باید با یکدیگر تعامل داده و در اولویت قرار داد خاطر نشان کرد: ‌ نباید یکی از این امور فدای دیگری شود؛ در واقع همه نیازهای روزمره مانند کاهش گرانی و رونق کسب و کار باید در کنار سیاست‌های کلان اقتصادی مانند تحریم‌ها و کاهش نقدینگی مدنظر قرار گیرد./ایلنا

Share