ندیمی:رکن اساسی پیشرفت کشور ، آموزش و پرورش می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : ندیمی در نشست مجمع نمایندگان گیلان با سازمان های تابعه وزارت آموزش و پرورش در استان گیلان اظهار داشت: توسعه و ترقی فقط زمانی عملی می شود که از علم استفاده شود، چرا که توسعه و دانش با هم پیوند دائمی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزانماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در نشست مجمع نمایندگان گیلان با سازمان های تابعه وزارت آموزش و پرورش در استان گیلان اظهار داشت: توسعه و ترقی فقط زمانی عملی می شود که از علم استفاده شود، چرا که توسعه و دانش با هم پیوند دائمی دارند.

ندیمی افزود: به دلیل اهمیت تعلیم و تربیه می توان آموزش و پرورش را رکن اساسی توسعه دانست، بنابراین اگر هر جامعه ای می خواهد به توسعه و ترقی دست پیدا کند، آموزش و پرورش را جدی گرفته و اهمیت بدهند.

وی آموزش و پرورش را بزرگترین وزارتخانه در نظام اداری کشور بر شمرد و تصریح کرد: این مجموعه بسترساز و جایگاه تربیت نیروهای متعهد و متخصص آینده جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس مجمع نمایندگان با اشاره به اینکه اختصاص اعتبارات به آموزش و پرورش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: اعتبار دادن به این مجموعه مهم‌ترین جریان سرمایه‌گذاری در نظام اداری کشور است.

ندیمی در پایان با اشاره به اینکه مدیران کل می بایست در امور اقتصادی به طور عام و بودجه بطور خاص ورود کنند، عنوان نمود: ما از هم اکنون آمادگی دریافت هرگونه موارد صاحب نظران و ذینفعان در خصوص بودجه سال ۹۳ را داریم.

گفتنی است در این دیدار آسیب شناسی مجموعه وزارت آموزش و پرورش در سالی که گذشت توسط حاضرین مطرح و راهکار های نمایندگان در خصوص خروج از وضع موجود بیان شد.

 

  • ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی
Share