نخستین یادواره شهدای مخابراتی و بی سیم چی استان گیلان فردا برگزار میشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : دبیر یادواره شهدای مخابراتی و بی‌سیم چی استان گیلان گفت: اولین یادواره شهدای مخابراتی و بی سیم چی استان گیلان عصر فردا در مهدیه رشت برگزار می شود. کوچک نیا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای مخابراتی و بی سیم چی استان با هدف بزرگداشت شهدای مخابراتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : دبیر یادواره شهدای مخابراتی و بی‌سیم چی استان گیلان گفت: اولین یادواره شهدای مخابراتی و بی سیم چی استان گیلان عصر فردا در مهدیه رشت برگزار می شود.

کوچک نیا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نخستین یادواره شهدای مخابراتی و بی سیم چی استان با هدف بزرگداشت شهدای مخابراتی و بی‌سیم چی استان، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تاکید بر اهمیت فناوری برگرفته از آرمان‌های دفاع مقدس در مقابله با جنگ نرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهدای مخابراتی و بی سیم چی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای مخابراتی و بی سیم چی نقش مهمی در معرفی وشناسای این شهدا و نقش کلیدی آنها در جنگ به جامعه خواهد داشت.

کوچک نیا با بیان اینکه تاکنون ۸۰ شهید مخابراتی و بی سیم چی در استان شناسایی شده است یادآور شد: قطعا شهدای مخابراتی و بی سیم چی بیش از این تعداد است اما بدلیل عدم اطلاعات و آمار درست در این زمینه تاکنون موفق به شناسایی ۸۰ شهید مخابراتی و بی سیم چی شده ایم.

وی برگزاری نمایشگاهی از آثار رزمندگان مخابراتی و بسیم چی را یکی از برنامه های جنبی این یادواره برشمرد و گفت: این نمایشگاه شامل عکس و دست نوشته های شهدای مخابراتی و بی سیم چی استان است.

کوچک نیا از تمامی نهادها و ارگان ها استان خواستاری همکاری در زمینه شناسایی شهدای مخابراتی و بی سیم چی شد.

یادواره شهدای مخابراتی و بی‌سیم چی استان گیلان عصر فردا با سخنرانی سردار قاسمی جانشین قرارگاه عمار در مهدیه رشت برگزار می شود./ایسنا

Share