نخستین مجمع عمومی جبهه رسانه‌های ارزشی گیلان برگزار می‌شود

به گزارش دیارمیرزا : عضو شورای راهبردی حزب الله گیلان از برگزاری نخستین مجمع عمومی جبهه رسانه‌های ارزشی گیلان در نیمه دوم شهریورماه امسال در رشت خبر داد.‌

به گزارش دیارمیرزا : نظرعلی علیزاده با اشاره به تشکیل جبهه رسانه‌های ارزشی گیلان، اظهار کرد: بیش از ۶۵رسانه مکتوب و مجازی استان در این جبهه عضو هستند.

وی با بیان اینکه جبهه رسانه‌های ارزشی گیلان از اردیبهشت ماه امسال تشکیل شده است، افزود: تا کنون چهار نشست کمیته‌های تخصصی این جبهه برگزار شده و شورای پایگاه‌های خبری، مطبوعات و خبرگزاری‌ها با آرای اعضای کمیته‌ها تشکیل شده‌اند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف تشکیل این جبهه گفت: این تشکل ارزشی با هدف ترویج فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه رسانه‌‌ای تشکیل شده و اعضای آن از فعالان رسانه‌ای گیلان هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه رسانه اسلامی باید ترویج کننده روح امید و ارزش ناب دینی در جامعه باشد، خاطرنشان کرد: رسانه ای که بر خلاف مبانی دینی گام برمی دارد را نمی‌توان رسانه اسلامی نامید.

علیزاده نقش رسانه ها را در اثرگذاری بر بسیاری از معادلات سیاسی دنیا مشهود دانست و متذکر شد: باید با تربیت فعالان رسانه‌ای در حوزه انقلاب اسلامی جبهه‌ای آفندی را در برابر تهاجم رسانه‌ای دشمنان انقلاب شکل دهیم.

رسانه‌ها نیازمند اتاق فکرمتخصص و متعهد هستند

وی با اشاره به حساسیت فعالیت‌های رسانه‌ای خاطرنشان کرد: رسانه‌ها برای رسیدن به برنامه‌محوری در حوزه مقابله با جنگ نرم نیازمند اتاق فکرمتخصص و متعهد هستند.

استاد دانشگاه‌ امام حسین(ع) گیلان افزود: تعامل رسانه‌های ارزشی در قالب تشکل‌های چابک و هوشمند در عصرکنونی ضروری است.

علیزاده با تأکید بر  تبادل اطلاعات بین رسانه‌های ارزشی گفت: برای مقابله و دفاع از تهاجم رسانه‌های غربی نیازمند وحدت هستیم وهرچه جلوتر می رویم نیروی ما نیز باید قوی تر شود چراکه این کار مقدمه‌ای پایدار بر تشکیل حزب‌الله سایبری است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین مجمع عمومی جبهه رسانه‌های ارزشی گیلان، تصریح کرد: این نشست با حضور بیش از ۷۰فعال رسانه‌‌های ارزشی گیلان، نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می‌شود./تسنیم

Share