نتایج کامل انتخابات اعضای شورای اسلامی شهرهای گیلان + تکمیلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تحلیف اعضای منتخب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، چهارمین دوره این شورا به شکل رسمی در سراسر کشور آغاز شد. در گیلان نیز این جلسه در شهرستان های مختلف استان برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه برخی از شوراهای اسلامی انتخاب شدند. در این خبر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تحلیف اعضای منتخب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، چهارمین دوره این شورا به شکل رسمی در سراسر کشور آغاز شد.

در گیلان نیز این جلسه در شهرستان های مختلف استان برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه برخی از شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

در این خبر که به شکل متناوب و به تدریج تکمیل می شود، اسامی کامل اعضای هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای استان معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است که انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی رشت، عصر امروز برگزار شد که اسامی منتخب در انتهای این خبر درج شده است.

***
شورای شهر آستارا، رئیس خود را شناخت
گیلان آنلاین: اولین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا صبح امروز برگزار شد.
به گزارش گیلان آنلاین، در این جلسه سجاد موسوی با کسب هفت رأی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.
همچنین، یوسف رازی به عنوان نایب رئیس، سیاوش کریمی‌نژاد خزانه‌دار، کیکاوس فتحعلی‌زاده سخنگو و فرشاد پورافقی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر آستارا برگزیده شدند.

***
اعضای هیئت رئیسه شورای شهر ماسال انتخاب شدند.
گیلان آنلاین: اولین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ماسال صبح امروز زدر دفتر فرماندار این شهر برگزار شد.
به گزارش گیلان آنلاین، در این جلسه که در آن سیدرضا جوادپور فرماندار ماسال نیز حضور داشت، حامد عباسی و بهمن فتحی به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس شورای شهر ماسال برگزیده شدند.
همچنین، ، نبی اله فرجی به عنوان سخنگوی شورا، شهروز وثوقی خزانه دار و ابراهیم محبی به عنوان منشی این شورا معرفی شدند.
***
رئیس شورای شهر سیاهکل معرفی شد.
گیلان آنلاین: اولین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل صبح امروز با حضور فرماندار سیاهکل برگزار شد.
به گزارش گیلان آنلاین، در این جلسه امید علی صفری و سهیلا قاسمی بنکی به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس شورای شهر سیاهکل برگزیده شدند.
همچنین، ، حامد قربانی به عنوان سخنگوی شورا، یاسر علیزاده، خزانه دار و نامدار آراسته به عنوان منشی این شورا معرفی شدند.
***
 هیئت رئیسه شورای شهر رضوانشهر معرفی شدند.
گیلان آنلاین: اولین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رضوانشهر صبح امروز برگزار شد.
به گزارش گیلان آنلاین، در این جلسه مهراب حمیدی و جهاندوست گلرخ به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس شورای شهر رضوانشهر برگزیده شدند.
همچنین، غلامرضا گیل چالانی به عنوان سخنگوی شورا، آزاده یاری، خزانه دار و علیرضا پورمختار به عنوان منشی این شورا معرفی شدند.
***
رئیس شورای شهر فومن انتخاب شد
گیلان آنلاین: مهندس شاهین علیزاده رییس شورای شهرفومن و مهندس رضا محمدی بعنوان سرپرست شهرداری فومن انتخاب شدند.
به گزارش گیلان آنلاین، صبح امروز اعضای چهارمین دوره شورای شهرفومن به شکل رسمی با انتخاب اعضای هیئت رئیسه آغاز به کار کردند.
در این جلسه، مهندس شاهین علیزاده به عنوان رییس شورای شهرفومن و مهندس رضا محمدی بعنوان سرپرست شهرداری فومن انتخاب شدند.
علیرضا علیدوست نیز به عنوان نائب رئیس انتخاب شد.
مختارابراهیمی به عنوان خزانه دار، علی ولیزاده، منشی اول و زهرانظری و نورالدین نعمتی به ترتیب به عنوان منشی دوم و سوم انتخاب شدند.
سینا میرنرگسی نیز به عنوان سخنگوی این شورا برگزیده شد.

***
رئیس شورای شهر انزلی انتخاب شد

گیلان آنلاین:اولین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بندر انزلی ا صبح امروز برگزار شد.
به گزارش گیلان آنلاین، در این جلسه محمدرضا بدیعی فر با هشت رای بعنوان رییس شورای شهر انزلی انتخاب شد.
همچنین در رای گیری صورت گرفته علی سفیدروح با هفت رای به عنوان نایب رییس، سعید آفتابی بعنوان منشی اول ، فخرالسادات خاکپور به عنوان منشی دوم ، ابراهیم مرتضوی به عنوان خزانه دار، داریوش جلال وندی به عنوان سخنگو برگزیده شدند.

***
اسامی هیئت رئیسه شورای شهر رشت
rasht
گیلان آنلاین: در این جلسه که با حضور فرماندار رشت، در این فرمانداری برگزار شد، شورای شهر رشت، اعضای هیئت رئیسه خود را شناخت.
به گزارش گیلان آنلاین، در این جلسه که با حضور فرماندار رشت، در این فرمانداری برگزار شد، شورای شهر رشت، اعضای هیئت رئیسه خود را شناخت.
در این جلسه رضا جمشیدی چناری به عنوان رئیس شورا، مسعود کاظمی به عنوان نایب رئیس، محمدعلی رفیعی‌نودهی به عنوان خزانه‌دار، فاطمه شیرزاد و فرانک پیشگر به عنوان منشی شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شدند.
همچنین فاطمه شیرزاد نیز سخنگوی این شورا شد.
در ضمن اسماعیل حاجی‌پور و محمد حسین واثق‌کارگرنیا به عنوان دو نماینده شورای رشت در شورای اسلامی شهرستان رشت انتخاب شدند.

***
حقیقی رئیس شورای شهر صومعه سرا شد
در حوزه انتخابات شورای شهر صومعه‌سرا نیز، «ناصر حقیقی» به عنوان رئیس و «محمدرضا رحمانی» نایب رئیس، «فرزاد طالبی» خزانه‌دار، «مجتبی حسین‌زاده» سخنگو، «کیومرث احمدی» منشی نخست، «سید محمود حسینی» منشی دوم و «محمد باقرسرشاد» نیز منشی سوم شد.

***
در لاهیجان، یک کشتی گیر رئیس شورای شهر شد
گیلان آنلاین: ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان شد.
به گزارش گیلان آنلاین در اولین نشست رسمی اعضای منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی لاهیجان، اعضای هیئت رئیسه و شهردار این شهر انتخاب شدند.
ابراهیم مهربان با ۵ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان، جواد نجار تمیزکار، نایب رئیس، فرشید فقیه شجاعی منشی، عباس شمس‌کهن خزانه‌دار و ابراهیم خوشحال سخنگوی شورای شهر لاهیجان شدند.
رقیب مهربان برای کرسی ریاست شورا، رضا کشاورز بود که ۴ رای به دست آورد.
همچنین در این جلسه رضا کحالی، شهردار فعلی لاهیجان، به اتفاق آرا و با ۹ رأی موافق به عنوان شهردار لاهیجان در سمت خود ابقا شد.

گیلان آنلاین

Share