ناظمی: رتبه داماش در پایان فصل تک‌رقمی خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دیدگاهم این است که رتبه داماش بر اساس قابلیت‌های بازیکنانش در پایان فصل تک‌رقمی خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ا فشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر داماش گیلان مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی […]

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دیدگاهم این است که رتبه داماش بر اساس قابلیت‌های بازیکنانش در پایان فصل تک‌رقمی خواهد بود.افشین ناظمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ا فشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر داماش گیلان مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام شد و ۲ تیم، فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند، البته با توجه به اینکه هیچ‌ یک از ۲ تیم نمی‌خواستند به همدیگر فرصت بدهند، سخت‌گیری‌های زیادی را در زمین انجام می‌دادند که مقداری از زیبایی بازی را گرفت.

وی با بیان این که در نیمه اول داماش فرصت داشت به گل برسد، افزود: در نیمه دوم تراکتورسازی ۲ موقعیت گل به دست آورد که دروازه‌بان ما مانع گلزنی‌ حریف شد و روز خوبی را پشت سر گذاشت. ما هم پیش از این که توسط امین متوسل‌زاده به گل برسیم، موقعیتی توسط خود او داشتیم ولی آن را از دست دادیم. با این وجود خدا را شکر می‌کنم که ۳ امتیاز بازی را گرفتیم و توانستیم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

سرمربی داماش درباره اظهارات مجید جلالی مبنی بر این که پیروزی حق تراکتورسازی بود، عنوان کرد: این نظر جلالی است و برای او احترام قائلم اما در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. همان‌طور که گفتم آنها هم موقعیت گل داشتند ولی دروازه‌بان ما عالی کار کرد.

ناظمی در مورد موقعیت‌هایی که امین متوسل‌زاده از دست می‌دهد، تصریح کرد: متوسل‌زاده بازیکن پرتلاش و زحمتکشی است و هر موقع که او را به زمین فرستاده‌ایم وظایفش را به خوبی انجام داده است. نباید انتظار داشت یک مهاجم بتواند همه موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند.

وی با اشاره به نتایج اخیر داماش اضافه کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم. قابلیت بازیکنان ما بیشتر از این است. آنها این پتانسیل را دارند که به بالای جدول برسند. دیدگاهم این است که رتبه داماش در پایان فصل تک‌رقمی خواهد بود.

سرمربی داماش با تشکر از امیر عابدینی مدیرعامل داماش خاطرنشان کرد: در کنفرانس پس از پایان بازی از عابدینی تشکر کردم چون در هفته‌های اول وقتی در خانه نتیجه نمی‌گرفتیم او به من اعتماد کرد. امیدوارم در آینده داماش بهتر از این نتیجه بگیرد.

ناظمی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش با راه‌آهن گفت: آنها تیم و مربی خوبی دارند. راه‌آهن در چند دیدار اخیر نتیجه نگرفته و بازی انتحاری را به نمایش می‌گذارد. ما براساس تفکرات و تاکتیک‌های خود به میدان می‌رویم و دوست داریم در وهله اول با اراه بازی زیبا به دنبال کسب ۳ امتیاز باشیم.

 

 

Share