ناظمی:کریمی بزرگ است اما ما با یک تیم بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در دیدار با تراکتورسازی تبریز چهار بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  افشین ناظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز جمعه برابر تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی سختی با این تیم داریم. تراکتورسازی مربیان خوب […]

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در دیدار با تراکتورسازی تبریز چهار بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم.

خبرگزاری فارس: ناظمی: مقابل تراکتورسازی 4غایب داریم/کریمی بزرگ است اما ما با یک تیم بازی داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  افشین ناظمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز جمعه برابر تراکتورسازی تبریز، گفت: بازی سختی با این تیم داریم. تراکتورسازی مربیان خوب و بازیکنان بزرگی دارد. البته ما بعد از پیروزی مقابل صبای قم از نظر روحی و روانی در وضعیت مطلوب قرار داریم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: علیرضا نظیف‌کار محروم است. مهدوی، سعید حلافی و سعید قدمی هم مصدوم هستند و آنها را هم در اختیار نداریم.

سرمربی داماش در مورد غیبت علی کریمی در تراکتورسازی گفت: کریمی بازیکن بزرگی است با این حال ما با یک تیم بازی داریم و نگاه فردی به تراکتورسازی نداریم. می‌خوهیم در شهر خودمان سه امتیاز را از تراکتورسازی بگیریم.

ناظمی در مورد مشکلات مالی باشگاه داماش گفت: مشکلات ما هفته به هفته کمتر می‌شود.

 

Share