مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی:

من جانم و آبرویم را در راه دفاع از حق مردم می گذارم

به گزارش دیارمیرزا اگر من تخلفی کرده ام، مجوز می دهم همین الان در رسانه ملی، در صحن علنی مجلس هر پرونده ای دارم، بررسی کنید اما اگر نتوانند چیزی را ثابت کنند حتما از طریق مراجع قضایی ادعای شرف می کنم و می گویم اینها نمی خواهند تا نمایندگان به وظیفه شان عمل کنند

به گزارش دیارمیرزا :صبح سه شنبه در جریان پخش زنده تلویزیونی شبکه خبر مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید بعد از اظهارات برخی از نمایندگان مجلس در ارتباط با موضوع تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و کشف پرونده هایی از اختلاس با عصبانیت مجری و خبرنگار شبکه خبر و همچنین تنی چند از نمایندگان مجلس که از طراحان پروژه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید بودند را تهدید به شکایت حقوقی کرد. تا جایی که زریبافان اعلام کرد آقای جعفر قلی ( منظور وی غلامعلی جعفرزاده بوده است ) خودشان متخلف هستند چرا که وی در زمانی که بر صندلی مجلس تکیه زدند به عنوان مشاور از بنیاد شهید هم حقوق دریافت کرده اند و من تا کنون این مسئله را که نشانه تخلف وی بوده بیان نکرده ام.
jafarzadeh-300x180
خبرنگار جویای نام

زریبافان در مصاحبه تلفنی خود با خبرنگار شبکه خبر با عصبانیت به وی اعلام کرد: شما خبرنگاری جویای نام هستید و از این رو خبر کذب منتشر کرده اید و من حق خود می دانم از شخص شما شکایت کنم. این مجری شبکه خبر که در مقابل خشم صبحگاهی رئیس بنیاد شهید سکوت اختیار کرده بود صرفا گفت ما جویای نام نیستیم بلکه فقط  به این می اندیشیم که مشکلات جانبازانی که ۸ سال برای آینده ما جنگیده اند رفع گردد و حقوقشان پایمال نشود.

زریبافان ظلم به شهدا کرده است

جعفرزاده بعد از پایان گزارش شبکه خبر  با بیان اینکه در اظهارات خود نامی از کسی نبرده است، گفت: متاسفانه آقای زریبافان رییس بنیاد شهید در شبکه خبر حاضر شدند و مطالبی به زبان آوردند که من از بیان‌شان شرم دارم. وی نام من را آورد و توهین و افتراهایی را به یک نماینده وارد کرد که طبیعتا به محاکم حقوقی مراجعه می‌کنم و پیگیر آن خواهم بود. اگر این تهمت‌هایی که آقای زریبافان گفتند واقعیت داشته باشد ایشان ظلم به شهدا و مردم کرده‌اند که آنها را تاکنون مطرح نکرده‌اند. ما به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم و وظیفه داریم از حقوق مردم دفاع کنیم و قرار نیست با هر تهدیدی عقب بنشنیم بلکه هر تخلفی را تا آخر پیگیری خواهیم کرد.

وی اشاره کرد: سوءمدیریت‌ها کار را به اینجا کشانده و ما در جریان تحقیق و تفحص ۸۰ مورد تخلف در بنیاد شهید یافته‌ایم که آن را به محاکم قضایی ارائه می‌کنیم. رئیس بنیاد شهید برای بار هزارم در مورد موافقت و مخالفت خویش با تحقیق و تفحص اظهار داشت من موافق تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هستم  و می پذیرم که کاستی در بنیاد شهید وجود دارد ولی این کاستی ها  به معنای کمبود بودجه در بنیاد شهید است وگرنه در تحقیق و تفحص پاکی عملکرد مدیران بنیاد شهید روشن می شود اما نمایندگان مجلس که طراح این موضوع هستند خود متخلف بوده و من تخلف های آنها را اعلام می کنم تا برای ورود دوباره به مجلس با مشکل رو به رو شوند.

jafarzadeh5

از زریبافان شکایت کردم

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به تهمت‌های زریبافان علیه خود گفت: برای من یک حق حقوقی و قانونی برقرار است که نسبت به این بداخلاقیها که از دولت قبل به ارث مانده، پیگیری داشته باشم.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: قطعا از زریبافان به دادسرای ویژه کارکنان دولت، طرح شکایت خواهم کرد و او باید پاسخگو باشد.

عضو فراکسیون جانبازان و ایثارگران مجلس بیان کرد: متاسف شدم در جایگاه بالاترین مسئول یک دستگاه بسیار بزرگ که به فرمایش امام راحل(ره) افضل ترین انسانها در آن هستند، افرادی مسئولیت دارند که کنترل روحی روانی ندارند و نمی توانند بر اعصابشان تسلط داشته باشند و با ادبیاتی صحبت می کنند که با ادبیات اسلامی و دینی شهید و شهادت بسیار فاصله دارد.

من جانم و آبرویم را در راه دفاع از حق مردم می گذارم

 اگر من تخلفی کرده ام، مجوز می دهم همین الان در رسانه ملی، در صحن علنی مجلس هر پرونده ای دارم، بررسی کنید اما اگر نتوانند چیزی را ثابت کنند حتما از طریق مراجع قضایی ادعای شرف می کنم و می گویم اینها نمی خواهند تا نمایندگان به وظیفه شان عمل کنند

جعفرزاده با بیان این مطلب که حاضر است از آبرو و جانش در دفاع از حقوق مردم مایه گذارد، گفت: “اینها بداخلاقی هایی است که از دوره احمدی نژاد مانده است. دیگر دوران بگم بگم ها گذاشته. اگر من تخلفی کرده ام و این آقا در برابر تخلف من سکوت کرده است، این خودش تخلف است”

Share