مدیر امور اداری شهرداری رشت منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مراسم معارفه مدیر امور اداری شهرداری رشت با حضور سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مهندس بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این مراسم بر لزوم تعهد کاری و خدمت خالصانه تاکید کرد و گفت: برای این به عرصه‏های مختلف کاری ورود کرده‏ایم که بهترین خدمات را ارائه دهیم و در گره‏گشایی از مشکلات عمران و توسعه شهری نقش‏آفرینی کنیم.

24468t

سرپرست شهرداری رشت افزود: در برهه جدید خدمتی نیز می‏بایست طریق مطلوبی اتخاذ کنیم تا بتوانیم با استواری بیشتر در مسیر خدمتگزاری قدم برداریم.

مهندس بهارمست از مدیر سابق امور اداری قدردانی کرد و از مدیر جدید امور اداری، نوآوری، انجام فعالیت‏های موثر در راستای رفاه همکاران، سامان بخشی اصولی به امور اداری را خواستار شد.

در این نشست شریفی مدیر سابق امور اداری ضمن حلالیت طلبیدن از همکاران و مدیران، گفت: امور اداری یکی از حوزه‏های مهم است که باید با تمام توان در این عرصه کوشید و خدماتی متناسب با ضوابط و برنامه ارائه داد.

وی افزود: امیدوارم توانسته باشم در مدتی که در این حوزه فعالیت می‏کردم، خدمتی هر چند کوچک برای همکاران و شهروندانم انجام داده باشم و برای مدیر جدید نیز توفیق خدمتگزاری در این عرصه پر مسئولیت را خواستارم.

در ادامه وحید کاوه‏گر مدیر امور اداری با بیان اینکه شهرداری‏ها به عنوان دستگاه‏های خدمت رسان، همواره پیشتاز در تمامی عرصه‏ها هستند و در این میان حوزه‏های مختلف کاری این نهاد نقش تاثیرگذاری ایفا می‏کند گفت: امید است با تلاش تمامی همکاران و همراهی صمیمانه آنان بتوانم در این مسئولیت جدید نیز سربلند بیرون آیم و منشاء فعالیت‏های موثر در راستای توسعه و عمران شهرمان گردم. /ایسنا

Share