با نظر اکثریت اعضای شورای اسلامی رودسر؛

مدیرکل حوزه استاندار اسبق گیلان شهردار رودسر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل سازمان همیاری های شهرداری استان گیلان با رای اکثریت اعضای شورای شهر رودسر بعنوان شهردار این شهر ساحلی انتخاب شد .

ghanbarzadehبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا رئیس شورای شهر رودسر با اعلام این خبر گفت: با توجه وظیفه شوراها طبق اصل ۷۱ قانون اساسی که همان انتخاب شهردار است و شواری شهر رودسر ضمن برگزاری جلسات فشرده و رایزنی های و مطالعه برنامه های افراد پیشنهاد شده آقای خداداد قنبر زاده با کسب ۶ رای با قاطعیت بر مسند شهرداری رودسر انتخاب شد.

اسماعیل صفری اظهار داشت: آقای قنبراده از همکاران شهرداری و ۴ سال شهردار چابکسر بوده است و ایشان با تجربه کاری که در شهرداری و تعامل خوبی که با شورای شهر دارند من به مدیریت آینده شهرداری بسیار امیدورام. از اولویت برنامه های قنبرزاده توسعه راه از مرکز شهر تا ساحل و از ساحل به کمربندی است.

رئیس شورای شهر رودسر گفت: شورا در برابر مردم مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید به شعار های انتخاباتی خود عمل کند ودر راستای امسال که همان حماسه سیاسی حماسه اقتصادی بوده است. حال مسئولین موظف هستند با تمام توان برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

 به گزارش دیارمیرزا خداداد قنبرزاده  پیش از این  بعنوان مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری های استان گیلان مشغول فعالیت بوده و در سابقه اجرایی ایشان می توان به  مدیرکل حوزه استاندار گیلان و شهردارچابکسر اشاره کرد

منبع: رصد رودسر

Share