حاج آقا ماندگاری در مهدیه رشت:

محافل اهل بیت(ع) نباید وابسته به بودجه‌های دولتی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه سه‌شنبه در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در مهدیه این شهر با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم، ولایت را یک چهار دیواری خواند و اظهار کرد: دیوار نخست خانه ولایت، محبت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه سه‌شنبه در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در مهدیه این شهر با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم، ولایت را یک چهار دیواری خواند و اظهار کرد: دیوار نخست خانه ولایت، محبت است.

 

وی، دیوار دوم خانه ولایت را معرفت، دیوار سوم اطاعت و دیوار چهارم نیز مجاهدت ذکر کرد.

 

مدیر موسسه روایت سیره شهدا، با تأکید بر انجام دادن اعمال خوب و صالح گفت: انسان‌ها باید در دنیا با دستورات خداوند آخرت خود را آباد کنند.

 

وی افزود: اگر نسبت به امام رضا (ع) و ائمه اطهار علاقه‌مند هستیم نباید گناه کنیم زیرا محبوب‌های حرام موجب دوری انسان از خدا می‌شود.

 

ماندگاری ادامه داد: باید عشق به دنیا جای عشق معصومین و ائمه را در دل مومنان نگیرد.mandegari

 

وی با بیان اینکه باید باور داشته باشیم که امام رضا (ع) از هر پشتیبانی قوی‌تر است، تصریح کرد: کسی که در زندگی خود با امام رضا (ع) باشد در تمام مراحل زندگی خود موفق می‌شود.

 

مدیر موسسه روایت سیره شهدا افزود: خداوند و ائمه اطهار (ع) ناظر و شاهد اعمال بر زندگی ما هستند و باید زندگی خود را طبق سفارش‌های اهل بیت کنیم.

 

وی نماز، حیا و عفت و دوری از لقمه حرام را جلوه‌های اطاعت از خداوند و اهل بیت (ع) نامید و یادآور شد: محافل اهل بیت نباید وابسته به بودجه‌های دولتی باشد بلکه بهتر است مردمی برگزار شود.

 

ماندگاری، با بیان اینکه میزان جهاد در راه خدا مهم نیست، خاطرنشان کرد: اصل این عمل دارای ارزش و اهمیت است.

 

وی شهدا را بارزترین مجاهدان راه خدا و امام رضا (ع) هستند./فارس

Share