غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی:

مجمع نمایندگان گیلان موافق تغییر استاندار در گیلان نیستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان گیلان موافق تغییر استاندار در گیلان نیستند، گفت: تغییر استانداران نشان از بی‌ثباتی مدیران ارشد استان‌هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این روزها دل نگرانی زمزمه های تغییر استاندار در میان مسئولان، سیاسیون و مذهبیون گیلانی شنیده و دیده می شود که چه کسی سکان استانداری را از دست استاندار بومی و جانباز پیشین خواهد گرفت؟!jafarzadeh-300x180

 غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، در رابطه با تغییر استانداران در دولت یازدهم با طرح چند سوال در این مورد که، در مورد تغییر استاندار و مدیران ارشد استان ها هنر تغییر در چیست؟ آیا هدف از تغییر، تغییر با افراد است یا ماهیت آن؟ آیا با تغییر اسامی یا قیافه افراد مشکل اقتصاد، تورم و معیشت حل خواهد شد یا نه؟ آیا با تغییر دولت و سرکار آمدن دولت جدید عوض کردن همه مدیران مشکل اصلی حل خواهد شد یا نه؟ بیان داشت: چرا ما هر ۹ ماه با تغییر استاندار در استان گیلان مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان گیلان موافق تغییر استاندار در گیلان نیستند، افزود: تغییر استانداران نشان از بی ثباتی مدیران ارشد استان هاست.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: مدیر ارشد استان باید زمانی را برای مدیریت در استان داشته باشد تا بتواند مدیریت کند.
جعفرزاده با بیان اینکه استاندار گیلان تا کنون عملکردش خوب بوده و کارهای استان را به خوبی دنبال می کند، تصریح کرد: تا کنون اشکالی در مدیریت وی وجود نداشته و اگر هم اشکالی وجود داشته است بر اساس مسئولیت عالی و جبری بوده که بر وی تحمیل شده است.
وی افزود: از استاندار گیلان تقاضا داریم با مدیرانی که موجب نارضایتی مردم را فراهم می کند، برخورد کند.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: استاندار باید در دولت اعتدالگرا معتدل باشد و گرایش سفت و سختی از لحاظ جناح بندی و سیاسی نداشته باشد؛ بلکه به فکر معیشت، تورم و مشکل مردم باشد.
Share