سردار محمدی: لشکر ۱۶ قدس گیلان آماده دفاع از نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس و تمام رده‌های سپاه کشور در دفاع از نظام اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزا : هامون محمدی امروز در پایان مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزشی بسیج کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت برگزاری این المپیاد را در راستای فرمایش رهبری مبنی بر تهذیب، تحصیل و ورزش مهم دانست.13901127000247_PhotoA

وی با بیان اینکه بسیج در این زمینه اقدام‌های ارزشمندی را انجام داده است، گفت: پایگاه‌های استعدادیابی کمک می‌کند تا ورزشکاران آینده خود را شناسایی کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به اینکه کارهای خوبی در این زمینه انجام می‌شود، افزود: میزبانی این المپیاد به‌عهده ما بود که به شایستگی در گیلان برگزار شد.

وی برگزاری چنین المپیادهایی در آموزش و پرورش را مهم دانست و یادآور شد: باید از دوران نوجوان ورزشکاران پایه خود را بسازیم تا در سنین بالاتر بتوانند قهرمانی کسب کنند.

محمدی، انجام کار فرهنگی و ورزشی را از ویژگی‌های المپیاد مذکور ذکر کرد و متذکر شد: یک ورزشکار خوب و با اخلاق می‌تواند در عرصه ورزش با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) مقام‌های خوبی کسب کند.

*آمادگی لشکر ۱۶ قدس گیلان در دفاع از نظام اسلامی

وی درباره بازدید سردار جعفری از لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان اظهار کرد: سردار جعفری برای امورات خاصی به گیلان آمده بود و در بازدیدهای خود رضایت‌مندی داشته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس خبر داد و یادآور شد: تمام رده‌های سپاهی کشور آماده دفاع از نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه این آمادگی باید در تمام یگان‌ها باشد، خاطرنشان کرد: در صورت هر گونه تعرض به کشورمان سپاه برای دفاع از نظامی اسلامی آماده است./فارس

Share