نماینده آستانه اشرفیه خبرداد:

موافقت اکثر نمایندگان استان گیلان با ابقای مجدد استاندار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: طی جلسه هفته قبل این مجمع، اکثر نمایندگان استان با ابقای مجدد استاندار فعلی موافق بوده و تنها دو نفر از نمایندگان با این موضوع مخالفت داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: طی جلسه هفته قبل این مجمع، اکثر نمایندگان استان با ابقای مجدد استاندار فعلی موافق بوده و تنها دو نفر از نمایندگان با این موضوع مخالفت داشتند.ghorbani
خبرگزاری فارس: موافقت اکثر نمایندگان استان گیلان با ابقای مجدد استاندار

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر کشور، گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان به همراه نمایندگان استان‌های مازندران، گلستان، قزوین و البرز نشست مشترکی را یکشنبه هفته قبل با وزیر کشور برگزار کردند که البته در این جلسه شخص خاصی از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان برای استانداری این استان پیشنهاد نشد و تنها در کلیات، نمایندگان استان با وزیر کشور به تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: در آخرین جلسه‌ مجمع نمایندگان استان گیلان که در روز سه‌شنبه هفته قبل برگزار شد، اکثریت اعضا بر ابقای مجدد (هاشم نیا ) استاندار فعلی استان گیلان نظر موافق داشتند و تنها دو نفر از نمایندگان استان با این مسئله مخالف بودند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: اگرچه اکثریت نمایندگان استان گیلان بر ابقای استاندار فعلی استان معتقد هستند اما تاکنون تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده و شخص خاصی از سوی مجمع نمایندگان استان برای تصدی این پست پیشنهاد نشده است.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share