قربانی :

باید کسی را در حد و اندازه استاندار معرفی کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت:نباید وزن استاندار واستانداری راپایین بیاوریم و بنا به سلیقه،کسانی رامعرفی کنیم که درحد و اندازه استانداری نباشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : قربانی در خصوص تغییر استاندار گیلان اظهار کرد: معمولا پس از تغییر هر دولتی، حق دولت است که بتواند برنامه‏ هایی برای تغییر در استانداران و وزارتخانه‏ ها داشته باشد.

th (9)

وی به برخی از جریانات سیاسی استان اشاره کرد و گفت: اخیرا اشخاصی در مسیر سیاسی استان قرار گرفتند و بحث‏هایی مبنی بر تغییر استاندار و آمدن اشخاصی برای استانداری بیان شده است که هرکس به اندازه خود می‏خواهد سهمی در این راستا داشته باشد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باور داریم که استانداری یک جایگاه ویژه و استاندار نماینده عالی دولت در هر استان است، بنابراین نباید وزن استاندار و استانداری را پایین بیاوریم و بنا به سلیقه،کسانی را معرفی کنیم که در حد و اندازه استانداری نباشند.

قربانی با اشاره به اینکه استان ما با توجه به نمو سیاسی مردم گیلان، برنامه‏ ها و حرف‏های زیادی برای گفتن دارد، گفت: یکی از مشکلات عمده‏ ای که تا امروز باعث عقب ماندگی‏ ها، به ویژه توسعه همه جانبه استان شده عدم هماهنگی بین گروه‏ها و جریانات سیاسی و نخبگان استان است.

وی گفت: ممکن است در افکار، اندیشه و برنامه ‏های سیاسی،هر جریان سیاسی حرف خودش را داشته باشد ولی در بعد کلان استان همه باید کنار هم باشیم تا شاهد این نباشیم که کسی را که در حد و اندازه استانداری نیست برای استان ما معرفی شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه اظهار داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در این مسیر قدم نمی‏ گذارد و برنامه‏ های این دولت در استفاده از اشخاص توانمند است.

محمد حسین قربانی تصریح کرد: با توجه به اینکه استاندار فعلی گیلان در زمان تصدی خود موفق بوده است فکر می‏کنم اگر دولت برای تغییر استانداران ازجمله استاندار گیلان برنامه‏ ای داشته باشد، در درجه اول باید به توانمندی اشخاص پی ببرد و شخصیتی را معرفی کند که گیلان را بشناسد و از توانمندی‏ ها و ظرفیت‏های گیلان شناخت داشته باشد و به شخصه انسان توانمند‏تری باشد نه اینکه فقط به صرف اینکه وابسته به جریان سیاسی است، معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: عامه مردم استان بر این اعتقادند که هرچقدر گیلان ضرر کرده است کافی است، خیلی از دوستان هم شعار می‏دهند که اوضاع سیاسیگیلان ابری است ولیمن معقتدم که اینطور نیست.

وی با اشاره به همدلی و هم ‏افزایی مسئولین خاطرنشان کرد: اگر برنامه تغییری هست باید انسانی توانمند معرفی شود که بتوانند برای رشد و تعالی استان گام‏های اساسی‏ تری بردارد./زبان گویا

 

Share