صبح امروز:

قدردانی معاون امور مجلس دانشگاه آزاداسلامی از آیت‌الله امینیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مختار امینیان امام جمعه آستانه‌اشرفیه در منزل وی، از تلاش‌های وی در ارائه خدمات به گسترش علم و آموزش عالی گیلان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مختار امینیان امام جمعه آستانه‌اشرفیه در منزل وی، از تلاش‌های وی در ارائه خدمات به گسترش علم و آموزش عالی گیلان قدردانی کرد.index

وی اضافه کرد: وجود آیت‌الله امینیان یکی از ذخایر این استان بوده و دلسوزی و خدمات علمی وی به دانش آموختگان گیلان و کشور از کسی پوشیده نیست.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه و خدمات گسترده آن به جامعه علمی کشور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه ۱۷ گیلان اکنون با داشتن ۱۷ واحد و مرکز آموزشی و تعداد ۵۸۶ رشته و رشته محل و با داشتن بالغ بر ۴۳ هزار نفر دانشجو، یکی از قطب‌های بزرگ علمی این استان محسوب می‌شود.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه نیز در دیدار مذکور از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در استان و کشور قدردانی کرد و گفت: ملک‌محمدی یکی از افرادی است که در زمان زلزله گیلان در سال ۱۳۶۹، بارها به این استان سفر کرده و برای بازسازی مناطق زلزله‌زده بسیار کمک کرد که جای قدردانی دارد.

آیت‌الله مختار امینیان، فعالیت‌های گسترده آموزش عالی در شهر آستانه‌اشرفیه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گیلان ستودنی است.

وی ادامه داد: گسترش دروس علوم دینی با توجه به وجود بارگاه ملکوتی آستان آقا سید جلال‌الدین اشرف در این شهرستان احساس می‌شود و از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهیم تا نسبت به گسترش آموزش عالی در آستانه‌اشرفیه اقدام کنند.

این مسئول خود را عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خواند و متذکر شد: بنده سال‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس کرده‌ام و اکنون دارای چندین کتاب در مسائل دینی و اخلاق اسلامی هستم.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام ملک‌محمدی از حمایت‌های آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری از دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری‌های وی برای گسترش آموزش عالی در گیلان قدردانی کرد./فارس

 

Share