فراهانی: داماش از رده دهم پایین‌تر نمی‌رود

دروازه‌بان تیم فوتبال داماش گیلان گفت: رتبه داماش در پایان فصل از دهم پایین‌تر نخواهد بود، هر چند ما به فکر جایگاه بالاتر از هفتم و هشتم هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر داماش گیلان مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دهم لیگ برتر […]

دروازه‌بان تیم فوتبال داماش گیلان گفت: رتبه داماش در پایان فصل از دهم پایین‌تر نخواهد بود، هر چند ما به فکر جایگاه بالاتر از هفتم و هشتم هستیم.میلاد فراهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر داماش گیلان مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. لطف خدا شامل حال ما شد و موفق شدیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم و جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم.

وی افزود: در نیمه اول بازی قشنگی ندیدیم ولی در نیمه دوم هم داماش و هم تراکتورسازی فوتبالی هجومی را به نمایش گذاشتند.

دروازه‌بان داماش در مورد عملکرد خوبش در این دیدار عنوان کرد: تراکتورسازی خط حمله قدرتمندی دارد و آنها خوب کار می‌کنند. روز گذشته خدا به من کمک کرد تا ۴، ۵ موقعیت گل را از آنها بگیرم و چند عکس‌العمل خوب داشته باشم.

فراهانی در خصوص اظهارات مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی مبنی بر اینکه حق تراکتورسازی پیروزی در این مسابقه بود، گفت: تراکتورسازی در نیمه دوم بهتر از ما بود. ما روی تک موقعیتی که به دست آوردیم موفق به گلزنی شدیم و ۳ امتیاز بازی را گرفتیم ولی آنها هر چه زدند به در بسته خورد.

وی با اشاره به نتایج داماش در چند هفته اخیر تصریح کرد: امیدواریم روند نتایج خوب داماش ادامه داشته باشد. به نظرم به کمک بچه‌ها رتبه داماش در پایان فصل از دهم پایین‌تر نخواهد بود، هر چند ما به فکر جایگاه بالاتر از هفتم و هشتم هستیم.

 

 

Share