عاشوری:پروژه شفت – زنجان۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش دیارمیرزا  نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل ساخت پروژه شفت – زنجان۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. وی همچنین به نقش مسکن مهر در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: تولید مسکن ارزان قیمت (مهر) از اقدامات خوب دولت احمدی نژاد بود اما این کار خوب دارای ایرادهای […]

به گزارش دیارمیرزا  نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل ساخت پروژه شفت – زنجان۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی همچنین به نقش مسکن مهر در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: تولید مسکن ارزان قیمت (مهر) از اقدامات خوب دولت احمدی نژاد بود اما این کار خوب دارای ایرادهای نیز هست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی غیر کارشناسانه بودن را از ایرادهای مهم طرح مسکن مهر دانست و گفت: مسکن مهر بجای توزیع در سراسر استان به ویژه در شهرستان های کمتر توسعه یافته مثل املش، رضوانشهر، ماسال و شفت بیشتر در مرکز استان متمرکز شده است بنابراین این مهم با سیاست های کلی نظام، دولت و برنامه پنجم توسعه کشور مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: مسکن مهر در سال های آینده معضلات زیادی به دلیل فقدان بسیاری از زیر ساخت های اساسی همچون برق، آب، گاز، فضای سبز، نانوایی، کلانتری، درمانگاه، مسجد، مدرسه و سایر موارد  برای مردم ایجاد خواهد کرد.

عاشوری در ادامه اظهارداشت: تصمیم های مقطعی و غیر کارشناسی هزینه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر نظام تحمیل می کند.

وی توسعه گازرسانی به مناطق روستایی استان را امری ضروری دانست و افزود: در دهه فجر سال گذشته پروژه گازرسانی در ۱۱ روستای فومن و شفت افتتاح شد و در هفته دولت امسال نیز ساکنان ۸ روستا این شهرستان ها از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  با اعلام اینکه ۲۲ روستای دیگر در این منطقه به پیمانکار واگذار تا عملیات گازرسانی انجام شود، یادآورشد: گاز نقش مهمی در ماندگاری مردم در مناطق روستایی و شکوفایی اقتصاد کشاورزی دارد.

Share