عاشوری:تکمیل مجتمع فولاد تیام فومن به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی میزان اشتغالزایی مجتمع فولاد تیام را ۸۵۰ نفر اعلام کرد و گفت:  برای ساخت این پروژه ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن پرداخت شده است. وی در ادامه توسعه عمران روستایی را بسیار مهم دانست و افزود: هم اکنون […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی میزان اشتغالزایی مجتمع فولاد تیام را ۸۵۰ نفر اعلام کرد و گفت:  برای ساخت این پروژه ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن پرداخت شده است.

وی در ادامه توسعه عمران روستایی را بسیار مهم دانست و افزود: هم اکنون سه پروژه عمرانی آب رسانی، گازرسانی و آسفالت در روستای والی سرا شهرستان شفت با داشتن ۶۰ خانوار جمعیت در حال اجرا است.

عاشوری  از آسفالت راه ۷۰ روستا در فومن و شفت خبر داد و اظهارداشت:  با تخصیص اعتبار لازم در کوتاه ترین زمان ممکن مسیرهای مواصلاتی این روستاها به زیر پوشش آسفالت می رود.

وی همچنین با بیان اینکه تحرک و پویایی پروژه های عمرانی باید سرعت گیرد، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور روند اجرای پروژه ها بسیار کند است که باید تدبیر اساسی در این زمینه اندیشه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت چهار بانده کردن جاده فومن به ماسوله تاکید کرد.

وی در ادامه از افتتاح  پروژه تصفیه خانه شهر احمد سرگوراب شهرستان شفت طی هفته دولت امسال خبر داد و افزود: اکوسیستم استان بسیار شکننده است بنابراین باید از ورود هرگونه فاضلاب صنعتی، خانگی و بیمارستانی به طبیعت جلوگیری شود.

عاشوری همچنین به پروژه ۵۶۰ واحدی مسکن مهر فومن در روستای کرد آباد اشاره کرد و گفت: هم اکنون سه پیمانکار در حال تکمیل این پروژه هستند، طی دهه فجر امسال ۱۵۰ واحد تحویل متقاضیان می شود.

وی در ادامه از ساخت ۳۱۸ واحد مهر بسیجیان در فومن خبر داد و افزود: شفت کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد طبق قانون زیر نظر مسکن و شهرسازی نیست بلکه در در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به ساکنان این شهرستان بصورت خودمالکی و تک واحدی تسهیلات با شرایط مسکن مهر پرداخت شده است.

وی یادآورشد: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری افرادی که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دارند به ترتیب ۳۰  و ۳۵ سال می تواند در استخدام دولت باشند در غیر این صورت تخلف محسوب می شود.

Share