همزمان با سراسر كشور صورت مي گيرد :

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :محمد فیض معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور از اوایل شهریور ماه سال جاری در استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : محمد فیض معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جمع خبرنگاران از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲ شهریور ۹۲ در استان گیلان خبر داد.

وی با اعلام این مطلب افزود : با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاهها تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر لوازم مربوطه افزایش می یابد، این طرح در این ایام به اجراء گذاشته می شود.
این مسئول افزود : در راستای این طرح با هدف جلوگیری از کمبود عرضه و یا افزایش غیر منطقی قیمت کالاهای مورد نظر، با هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط اقدامات ویژه ای در نظر گرفته می شود.
فیض تصریح کرد : نظارت بر تامین و توزیع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و روپوش مدارس، ممانعت از فروش لوازم التحریر خارجی و فاقد استاندارد و کیفیت لازم، نظارت بر رعایت نرخهای تعیین شده کالاهای مذکور و نظارت بر عملکرد آموزشگاهها و مدارس غیر انتفاعی و سرویسهای ایاب و ذهاب مدارس از جمله موارد مهم در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس می باشد.
وی افزود : از جمله برنامه های مهم مربوط به این طرح اجرای گشتهای مشترک بازرسی با همراهی بازرسان اصناف و نمایندگان تعزیرات حکومتی در سراسر استان و برخورد با تخلفات احتمالی می باشد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین گفت : جهت بهبود کیفیت فعالیت نمایشگاههای عرضه مستقیم کالای پاییزه در سطح استان و نظارت بر عملکرد غرفه ها، بازرسان این سازمان بهمراه بازرسان اصناف حضوری مؤثر در نمایشگاههای مذکور خواهند داشت.
فیض همچنین از بهره گیری ظرفیت مناسب ناظران افتخاری در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان خبر داد./در سیاهکل

Share