اختصاصی دیارمیرزا :

شکسته نفسی این روزهای رسانه برتر استان !!!!

می گویند: شخصی در حال مناجات می‌گفت؛ خدایا مرا نیامرز! خدایا از سر تقصیرات من نگذر، خدایا مرا مشمول عفو خود قرار مده!… از او پرسیدند این چه نوع دعا کردن است؟ و طرف گفت؛ هیس! دارم شکسته نفسی می‌کنم!

 اختصاصی دیار میرزا:اخیرا  رسانه برتر استان!!! پس از چندین روز پر افتخار از کسب عنوان نخست و سرخوش از این مقام  (که تنها خودشان به آن رسیده اند) دوباره سر ذوق آمده و مطالبی را منتشر نموده که اگر زمانی مورد توجه ای کسی نبود امروز با این افتخار کسب شده توجه ویژه ای می طلبد که نگاه به چند نکته کوچک خالی از لطف نیست :3d_gold_man_27_20100118_1862454781

این رسانه برتر استانی که چشم و چراغ رسانه های مجازی استان بشمار رفته و به تازگی  یکی از نمایندگان مجلس در توصیف این رسانه فعال و پویا گفته است :

”  مخاطبین بیشماری که ….. در استان و سایر جاها در این مدت کم پیدا کرده نشان از دقت تهیه مباحث و زحمات شبانه روزی شما و دوستانتان دارد . به شما بگویم که سایت ….. در بین مسئولین ،نخبگان سیاسی و دانشگاهی جایگاه خوبی پیداکرده است با این حال  با این تبریک من خواستم حق مطلب را ادا کنم. “

 که حق مطلب را بسیار خوب ادا نمودند و رسانه برتر  و پرمخاطب استان با بازدید  نجومی از اخبارش (حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ کلیک در پربازدیدترین مطلب) حتی در میان رسانه های محلی شرق گیلان نیز جایگاهی ندارد چه برسد به استان!!!

اما در مصاحبه این رسانه برتر! با نماینده محترم به ضعف سلطانی فر در خصوص برف سال ۷۳ ! نیز اشاره شده است که قطعاً منظور نماینده محترم سال ۸۳ بوده این اشتباه دوستان رسانه برتر است که همواره سال ها از اتفاقات روزگار عقب هستند…

ویا نکته جالب تر در مطلبی در خصوص انتخاب شهردار رشت است که بازهم دوستان برتر ما متاسفانه از تعداد اعضای شورای شهر رشت خبر ندارند  و مانده ایم با چنین هوش و ذکاوتی چطور رسانه برتر کشوری نشدند!

 “پس از کش دارشدن ماجرای شورای اسلامی سوم و چهارم دررشت گویا قراراست شورای رشت سرو سامان بگیرد و شهرداری رشت هم ازاین بلاتکلیفی در بیاد. همه سی منتخب شورای اسلامی رشت هم قسم شدند تا جبران مافات کنند و آبروی شورا را به هیبت اش برگردانند.”

 ودر نهایت اینکه در شاهکار دیگری آورده اند :

…..دومرحله هم  خودرا کاندیدای لنگرود کرد. یک دوره با اقبال مردم مواجه نشد و دوره بعدهم  به سخره سخت رد صلاحیت برخورد کرد و پای خودرا از معرکه کنارکشید….12343

 هرچه فکر کردیم معنی این لغت را متوجه نشدیم شاید منظور دوست برترمان ! صخره سخت رد صلاحیت باشد که با پیشینه ایشان و ادعای های فراوانی که دارند قطعاً قصد توهین به شورای محترم نگهبان  و لزوم بررسی و نظارت آنان را نداشته اند و بطور حتم از روی جهل از چنین کلماتی استفاده کرده اند.

امیدواریم حالا که همه رسانه های استان به دنبال الگو پذیری از رسانه برترشان هستند و بیش از پیش به افاضات عزیزان توجه می کنند ، دوستان نیز دقت بیشتری در حوزه رسانه داشته باشند تا این موفقیت بیش از این به سخره گرفته نشود .

می گویند: شخصی در حال مناجات می‌گفت؛ خدایا مرا نیامرز! خدایا از سر تقصیرات من نگذر، خدایا مرا مشمول عفو خود قرار مده!… از او پرسیدند این چه نوع دعا کردن است؟ و طرف گفت؛ هیس! دارم شکسته نفسی می‌کنم!

و در پایان به قول رسانه برترمان : باقی بماند برای بعد…

Share