سردار نقدی در رشت :شهید املاکی الگوی همه بسیجیان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه شهید املاکی الگوی همه بسیجیان است، گفت: روزی صدام را علیه ما بسیج کردند و آن روز بهانه‌شان عقب‌افتادگی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهرجمعه در اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان بسیج کشور در دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه گیلان،‌ اظهار کرد: قهرمانی با روح پهلوانی و جوانمردی با بسیجیان همراه است.13920406151513953757873

وی با اشاره به اینکه میرزاکوچک جنگلی بزرگ‌مردی بود که پهلوانی و دفاع از مظلومان از مهم ترین خصوصیات وی بود،‌ تصریح کرد: شهید املاکی در حالی که یک فرمانده بود ماسک خود را در لحظه حمله شیمیایی به یک بسیجی داد و خود جوانمردانه به شهادت رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روزی صدام را علیه ما بسیج کردند و آن روز بهانه‌شان عقب‌افتادگی بود،‌ اضافه کرد: بیسوادی حاصل دوستی ایران با آمریکا بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنقدر پیشرفت کردیم که ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم.

وی راه مقابله با زر،‌ زور و تزویر غرب را فرمایش مقام معظم رهبری در عمل به تحصیل، تهذیب و ورزش عنوان کرد و گفت:‌ آمریکا برخی از کشورها را با پول می‌خرد ولی روح بزرگ و استقلال مانع از معامله ما با آمریکا شده است.

نقدی خاطرنشان کرد: انسانی که به تهذیب خود بپردازد هیچ‌موقع گرفتار شیطان نمی‌شود./دیارباران

Share