دکتر رضا جمشیدی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری رشت:

شهردار رشت بدون جهت‌گیری سیاسی انتخاب می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه هیچ مرزبندی سیاسی در شورای شهر رشت وجود ندارد، گفت: شهردار رشت بدون جهت‌گیری سیاسی انتخاب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا جمشیدی چناری ظهر امروز در جمع مدیران ارشد شهرداری و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به تصمیم اعضای شورا در انتخاب سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد: امیدواریم تمام تصمیمات شورا مبتنی بر عقل و دانش و بینش باشد.jamshidi

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که در شهر رشت اتفاق افتاد، استاندار گیلان زحمت فعالیت شورا را به‌عهده داشت که جای قدردانی دارد.

رئیس شورای شهر رشت، با اشاره به اینکه دو روز از آغاز فعالیت دوره چهارم شورای شهر رشت گذشته است، تصریح کرد: تیم ۱۵ نفره اعضای شورای شهر رشت ترکیبی از متخصصان و مجریانی است که با همگرایی در تصمیمات می‌خواهیم به سمت و سوی احساس آرامش شهروندان حرکت کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری نخستین نهاد مردمی است که خدمات ارائه می‌دهد بنابراین ابتدا باید احساس امنیت در این نهاد ایجاد شود تا حس و آرامش روانی را به شهروندان عرضه کنیم.

جمشیدی‌چناری، بخشی از مشکلات و چالش‌های شهرداری رشت را میراث گذشته عنوان کرد و افزود: از آنجا که شورا مبتنی بر عقل جمعی است، تصمیم گرفته شد تا در ابتدای فعالیت این شورا سرپرست جدید شهرداری معرفی شود.

وی با قدردانی از سرپرست سابق شهرداری رشت، یادآور شد: در کمترین فرصت نسبت به انتخاب شهردار اقدام می‌کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه شهردار رشت به دور از هر گونه جهت‌گیری سیاسی انتخاب می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ مرزبندی سیاسی در شورای شهر رشت وجود ندارد و عقل جمعی اعضای شورا بهترین شهردار را با معیارهای خاص و توانمند انتخاب می‌کنند.

وی، با بیان اینکه باید کلانشهر رشت جزو پنج کلانشهر ایران شود، تصریح کرد: اکنون شهر رشت از جایگاه اصلی خود فاصله بسیاری دارد و این جایگاه در خور و شایسته آن نیست.

جمشیدی‌چناری، وضعیت شهر رشت را نامطلوب خواند و متذکر شد: این موضوع مسئولیت اعضای شورا را چندین برابر کرده است.

وی، خواستار همکاری مدیران شهرداری رشت با اعضای شورای این شهر در توسعه رشت شد و خاطرنشان کرد: در این راه نیازمند همکاری همه‌جانبه هستیم.

خبر مرتبط:

مهندس علی بهارمست سرپرست شهرداری کلانشهر رشت شد

رشت عروس گمشده ایران است

اعتماد مردم رشت نسبت به شهرداری کمرنگ‌تر شده است

Share