اسماعیل حاجی پور:

شهرداری می خواهیم که از این شهر عزت نگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی‏ پور در زمینه انتخاب شهردار کلانشهر رشت گفت: ما به دنبال کسی نیستیم که با شهردار شدن برای خود پست و مقامی به دست آورد و کسی را می ‏آوریم که عزت شهر رشت را به این شهر برگرداند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حاجی‏ پور در زمینه انتخاب شهردار کلانشهر رشت گفت: ما به دنبال کسی نیستیم که با شهردار شدن برای خود پست و مقامی به دست آورد و کسی را می ‏آوریم که عزت شهر رشت را به این شهر برگرداند.

وی افزود: ما شهرداری می‏خواهیم که از این شهر عزت نگیرد به دنبال شخصی هستیم که به شهر رشت عزت بدهد.hajipur

این عضو شورای شهر رشت ادامه داد: در گذشته ‏های نه چندان دور اولین انجمن شهر، اولین روزنامه و تئاتر، اولین زنگ تلفن، اولین کتابخانه کشور و… در این شهر بوده است و این شهر جزو اولین‏های کشور محسوب می‏شده است .

حاجی‏ پور خاطرنشان کرد: ما اعضای شورای این شهر به عنوان فرزندان همین شهر تلاش داریم شهردار خوبی را معرفی کنیم تا در دو سال آینده شاهد تحول در این شهر باشیم.

وی متذکر شد: ما از وجود نخبگان در تصمیم‏گیری‏ها استفاده می‏کنیم تا شهری آباد و زیبا، در خور مردم فرهنگ‏مدار این شهر داشته باشیم .

حاجی پور تصریح کرد: ما شهرداری نمی‏ خواهیم که بله قربان گوی ما باشد در تلاشیم شهرداری پیدا کنیم که با توانمندی لازم کار کند و تعامل گسترده داشته باشد و مصوبات شورا را اجرا کند نه اینکه فرمانبردار ما باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری می‏ خواهیم که دست و چشم و دلش پاک باشد تا بتواند شهری را که گم شده و اشکش درآمده را دوباره پیدا کند، خاطرنشان کرد: شهر رشت با ما قهر کرده و در حال خون گریه کردن است و دلیل حضور من با این سن و سال در شورا این است تا تجربه ‏ام را برای نوکری مردم این شهر خرج کنم. “ایسنا”

Share