سوژه مچ اندازی آقای رئیس جمهور! +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  کتابهای تاریخ غربی، از فروریختن دیوار برلین به عنوان سمبل شکست شوروی سابق در جنگ سرد نوشته اند. اما مسابقه مچ انداختن پوتین جوان با نماینده جمهوری خواه مردم کالیفرنیا و زدن مچ “روهراباچر” توسط مامور سابق کا.گ.ب را نیز نباید فراموش کرد. “دانا روهراباچر” نماینده جمهوری خواه مردم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  کتابهای تاریخ غربی، از فروریختن دیوار برلین به عنوان سمبل شکست شوروی سابق در جنگ سرد نوشته اند.

اما مسابقه مچ انداختن پوتین جوان با نماینده جمهوری خواه مردم کالیفرنیا و زدن مچ “روهراباچر” توسط مامور سابق کا.گ.ب را نیز نباید فراموش کرد.

“دانا روهراباچر” نماینده جمهوری خواه مردم امریکا این هفته در مصاحبه با رادیوی جنوب کالیفرنیا خاطرات دهه ۱۹۹۰ را مرور کرده و داستان مچ انداختن با پوتین جوان را شرح داد.

به گفته وی پوتین در دهه ۱۹۹۰ و در لباس قائم مقام شهردار سن پترزبورگ دیداری از کالیفرنیا داشت و در این سفر در کسری از ثانیه، مچ وی  – یعنی کسی که سخنرانی های ریگان را می نوشت- بر زمین زد.

“روهراباچر” وقتی دید پوتین چند بادیگارد دارد متوجه شد که وی باید شخص مهمی برای کشورش باشد اما در مسابقه مچ اندازی از وی شکست خورد. جالب اینجاست که بادیگارد پوتین مانند وی قوی نبود و مچ اش توسط امریکایی ها خوابانده شد.

آن زمان پوتین و برخی رهبران جوان دعوت شده بودند تا فوتبال امریکایی در اخر هفته انجام دهند و دو تیم از هر دو کشور با هم بازی کردند تا برنده هم امریکایی باشد و هم روسیه ای.

بعد از بازی، همگیا به کلوب ایرلندی رفتند و خیلی خوردند و بعد مچ بازی شروع شد. آنها شروع به کری خواندن کرده و هر کدام گفتند ما جنگ سرد را برده ایم و هم زمان مسابقه شروع شد.

روهراباچر درباره عظله های پوتین گفت به طرز غیر قابل باوری قوی هستند. این مرد امریکایی می گوید موضع پوتین در مورد سوریه که اینقدر سخت و انعطاف ناپذیری است را درک می کند.

Share