هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

سومین تساوی پی‌درپی بدون گل دربی/ جنگ اعصاب به جای فوتبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۵۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۹۵ هزار تماشاگر آغاز شد. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس اولین حمله بازی را در دقیقه ۲ انجام داد که با خطای پژمان منتظری روی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۵۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۹۵ هزار تماشاگر آغاز شد. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.13920615213503721_PhotoL

پرسپولیس اولین حمله بازی را در دقیقه ۲ انجام داد که با خطای پژمان منتظری روی غلامرضا رضایی یک ضربه کاشته به سرخ‌پوشان رسید که این ضربه ثمری برای پرسپولیس نداشت.

در دقیقه ۴ مسابقه خطای شدید سیدمهدی سیدصالحی بر روی آندرانیک تیموریان در میانه میدان رخ داد که اولین ضربه خطا به سود استقلال اعلام شد.

دو دقیقه بعد یک ضربه کاشته تیموریان بر روی دروازه ارسال کرد که توپ را مدافعان پرسپولیس به کرنر زدند. این ضربه کرنر را مدافعان سرخپوش بازهم به کرنر فرستادند و در نهایت هم آبی‌پوشان از دومین کرنر پیاپی سودی نبردند.

در دقیقه ۷ مسابقه داور به قاضی و سیدجلال حسینی مهاجم و مدافع استقلال و پرسپولیس تذکر شدیدی داد.

در دقیقه ۸ امیرحسین صادقی خطای شدیدی را روی پیام صادقیان مرتکب شد.

در دقیقه ۱۰ مسابقه امیر قلعه‌نویی به علیرضا فغانی داور مسابقه اعتراض شدیدی کرد و به همین دلیل چند لحظه‌ای بازی متوقف شد.

در دقیقه ۱۳ سانتر ساموئل را نیلسون دروازه‌‌بان پرسپولیس مهار کرد.

در دقیقه ۱۶ محمدمهدی نظری از استقلال مصدوم شد که مداوای این بازیکن در میانه میدان چند لحظه‌ای بازی را متوقف کرد. سر نظری شکست و او با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.

در دقیقه ۲۲ نزدیکی‌های محوطه جریمه از جناح چپ استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه کاشته را تیموریان زد اما توپ به مدافع پرسپولیس برخورد کرد.

در دقیقه ۲۴ پاس به عقب پژمان منتظری باعث شد مهدی رحمتی به زحمت بیفتد اما در نهایت توپ را دور کرد.

در دقیقه ۲۵ سیدجلال حسینی نیز از مصدوم شد که برای مداوا به بیرون از زمین رفت و سریع هم به میدان برگشت.

در دقیقه ۲۶ مهدی نظری روی سیدجلال حسینی مرتکب خطا شد.13920615213504532_PhotoL

در دقیقه ۲۷ شوت محمد نوری به سمت دروازه استقلال را مهدی رحمتی به کرنر فرستاد آن هم در حالیکه توپ در چارچوب دروازه نبود. پرسپولیس از این کرنر هم استفاده‌ای نکرد.

در این ۱۵ دقیقه توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و دو تیم موقعیت گلزنی جدی روی دروازه‌ها ایجاد نکردند.

دقیقه ۳۰ نظری و بنگر به خاطر برخورد مهاجم استقلال با نیسلون با هم درگیر شدند.

فرهاد مجیدی از دقیقه ۳۳ از روی نیمکت بلند شد تا خودش را برای حضور در میدان گرم کند او در دقیقه ۴۴ به جای سیاوش اکبرپور که مصدوم شد به میدان آمد.

مجیدی قبل از حضور در میدان به سمت علی دایی رفت و از او برای حضور در میدان رخصت گرفت.

در دقیقه ۳۵ شوت سیاوش اکبرپور به سمت دروازه پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۳۷ پژمان منتظری روی پیام صادقیان پشت محوطه جریمه استقلال مرتکب خطا شد. امیر قلعه‌نویی به این تصمیم داور هم به شدت اعتراض کرد.

این ضربه کاشته را نوری زد که با اختلاف از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

غلامرضا رضایی در دقیقه ۳۸ روی سیاوش اکبرپور پشت محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطا شد. این ضربه کاشته را تیموریان زد که ضربه سر نکونام با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه‌ پرسپولیس به اوت رفت.

شروع نیمه دوم بدون حضور مربیان پرسپولیس بود و خبری از علی دایی و دستیارانش نبود.

فرهاد مجیدی در دقیقه ۴۶ در موقعیت تک به تک با نیلسون قرار گرفت که مجیدی نتوانست از این فرصت ایده‌آل استفاده کند.

بازیکنان در این دقایق پاس‌‌های اشتباه مکرری رد و بدل کردند.

در دقیقه ۵۴ سانتر غلامرضا رضایی درون محوطه جریمه به قاسم دهنوی رسید که ضربه او از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقیقه ۵۵ آرش برهانی به جای محمدمهدی نظری به میدان آمد.

در دقیقه ۵۶ محسن بنگر پشت محوطه جریمه روی فرهاد مجیدی مرتکب خطا شد. تیموریان این ضربه را که در نهایت تبدیل به کرنر برای استقلال شد که این ضربه کرنر هم سودی برای استقلال نداشت. امیرحسین صادقی هم چند لحظه‌ای به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد.

محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۵۸ به جای غلامرضا رضایی وارد ترکیب پرسپولیس شد.

آخرین دیدار هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ و ۵۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. دیدار دو تیم تا دقیقه ۷۵ با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است.

در دقیقه ۶۱ فرهاد مجیدی پا به توپ به قلب دفاع پرسپولیس زد و توپ را به ساموئل پاس داد که شوت این بازیکن با  بی‌دقتی به اوت رفت. این بهترین موقعیت گل بازی تا این لحظه بود.

در دقیقه ۶۳ پیام صادقیان به قلب دفاع استقلال زد و به قاسم دهنوی پاس داد که شوت این بازیکن با اختلاف زیاد به اوت رفت.

تا دقیقه ۶۹ توپ فقط در میانه میدان جریان داشت و هیچ اتفاقی در زمین مسابقه رخ نداد!

در دقیقه ۷۰ شوت پیام صادقیان از پشت محوطه جریمه را مهدی رحمتی به خوبی مهار کرد. بعد از این شوت به دلیل مصدومیت خلعتبری بازی متوقف دوباره متوقف شد! پای نکونام به طور غیرعمد روی صورت خلعتبری رفت که باعث شد این بازیکن به شدت از ناحیه صورت مصدوم شد.

در دقیقه ۷۳ خطای قاسم دهنوی روی آرش برهانی باعث شد داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقیقه ۷۴ آرش برهانی یک سانتر آرام کرد که نیلسون آن را به راحتی مهار کرد.

در دقیقه ۷۵ ضربه کرنر تیموریان را مدافعان پرسپولیس دور کردند.

در دقیقه ۷۷ ضربه کرنر پرسپولیس را مدافعان استقلال دور کردند.دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران

در دقیقه ۷۹ هادی نوروزی به جای قاسم دهنوی وارد ترکیب پرسپولیس شد.

در دقیقه ۸۲ عمران‌زاده روی خلعتبری مرتکب خطا شد که پرسپولیس از این خطا هیچ سودی نبرد.

تا دقیقه ۸۶ مسابقه نیز بازی کاملا ساکن دنبال شد و تماشاگران از این دقیقه شروع به ترک ورزشگاه کردند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته نیز بدون گل به پایان رسیده بود و این سومین تساوی بدون گل این دو تیم بود.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد دو تیم برای نباختن بازی کردند و از پیله احتیاط خارج نشدند و این تساوی روی اعصاب همه فوتبال‌دوستان بود. آنها به جای فوتبال شاهد یک نبرد تن به تن بودند که بیشتر شبیه جنگ اعصاب بود!

علیرضا فغانی داور مسابقه به محسن بنگر، پیام صادقیان، رضا حقیقی، قاسم دهنوی و محمد نوری از پرسپولیس و  پژمان منتظری و محمدمهدی نظری  و محمد قاضی از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، ساموئل، سیاوش اکبرپور (از دقیقه ۴۴ فرهاد مجیدی)، محمدمهدی نظری (از دقیقه ۵۵ آرش برهانی) و محمد قاضی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی (از دقیقه ۷۹ هادی نوروزی)، محمد نوری، پیام صادقیان، سیدمهدی سیدصالحی و غلامرضا رضایی (از دقیقه ۵۸ محمدرضا خلعتبری)

سرمربی: علی دایی

Share