سرهنگ مهرگان خبر داد: کشف ۶۲۰ سکه دوره اشکانی در رشت

به گزارش دیارمیرزا رییس پلیس امنیت عمومی گیلان  صبح امروز در نشست فرماندهی انتظامی استان گزارشی از چگونگی کشف سکه‌های دوره اشکانی در این شهر را تشریح کرد. وی کشف سکه‌ها را به دنبال گزارش‌های مردمی ذکر کرد و گفت: مردم پلیس را از فعالیت فردی سابقه‌دار که اقدام به تهیه عتیقه و سلاح غیر مجاز می‌کرد آگاه کردند […]

به گزارش دیارمیرزا رییس پلیس امنیت عمومی گیلان  صبح امروز در نشست فرماندهی انتظامی استان گزارشی از چگونگی کشف سکه‌های دوره اشکانی در این شهر را تشریح کرد. وی کشف سکه‌ها را به دنبال گزارش‌های مردمی ذکر کرد و گفت: مردم پلیس را از فعالیت فردی سابقه‌دار که اقدام به تهیه عتیقه و سلاح غیر مجاز می‌کرد آگاه کردند و ماموران پلیس امنیت عمومی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.خبرگزاری فارس: کشف 620 سکه دوره اشکانی در رشت

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات نامحسوس پلیسی از نگه‌داری اسلحه غیرمجاز و اشیای عتیقه در منزل این متهم اطمینان یافتند و از مقام قضایی مجوز بازرسی منزل متهم را گرفتند.

وی با اشاره به کشفیات دیگر از منزل متهم در جریان بازرسی‌های انجام شده، اظهار کرد: در بازرسی از منزل این متهم ۳۳ ساله، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز دولول، ۱۵ عدد انواع اشیای عتیقه از جنس طلا و برنج کشف و ضبط شد.

مهرگان از کشف ۶۲۰ عدد انواع سکه قدیمی با طرح‌های دوره اشکانی و مقادیری اسناد و مدارک متعلق به افراد مختلف در منزل متهم مذکور خبر داد.

وی، تصریح کرد: ۲۸ عدد گوشی تلفنی همراه و یک دستگاه شوکر برقی و یک قوطی افشانه دفاع شخصی که با هدف زورگیری و خاص تهیه شده بود نیز کشف و ضبط شده و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با بیان اینکه متهم دستگیر شده سابقه‌دار است، خاطرنشان کرد: این متهم چندین فقره سابقه زورگیری و شرارت در پرونده خود دارد.

وی متذکر شد: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

Share