سرمربی داماش گیلان: برتر از سپاهان بودیم

به گزارش دیارمیرزا :افشین ناظمی شامگاه جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه دوم بسیار خوب کار کردیم به طوری که تیم سپاهان حتی یک فرصت گلزنی هم نداشت.  وی اظهار کرد: در نیمه دوم ما موقعیت های زیادی داشتیم […]

به گزارش دیارمیرزا :افشین ناظمی شامگاه جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه دوم بسیار خوب کار کردیم به طوری که تیم سپاهان حتی یک فرصت گلزنی هم نداشت. 
وی اظهار کرد: در نیمه دوم ما موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم حتی پیروز میدان باشیم اما متاسفانه فقط یک بار از این موقعیت های خود استفاده کردیم و به گل رسیدیم.
وی ادامه داد: از اینکه تیم ما عقب بود و به گل مساوی رسیدیم، راضی هستم حتی از تلاش بازیکنانم نیز رضایت دارم اما باید بیشتر تلاش کنیم تا ضعف های خود را پوشش دهیم.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: به دلیل اینکه تاکنون نتوانستیم در رشت برابر حریفان خود پیروز شویم، بازیکنان داماش دچار استرس هستند.
ناظمی ادامه داد: به همین سبب در نیمه اول ضعیف ظاهر شدیم اما در نیمه دوم با تغییر سیستم و با تعویض هایی که انجام شد، مسلط بر بازی بودیم اما از این تسلط نتوانستیم نهایت استفاده را ببریم و سرانجام به تساوی رسیدیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و سپاهان اصفهان در هفته هفتم از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

Share