سارقان خودروهای لاهیجان دستگیر شدند+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، علی‌اکبر صمیمی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق خودروی مذکور را تشریح کرد. وی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های متعدد از وقوع سرقت خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. به گفته این مسئول، ماموران کلانتری ۱۱ لاهیجان با بررسی‌های انجام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، علی‌اکبر صمیمی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارق خودروی مذکور را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های متعدد از وقوع سرقت خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گفته این مسئول، ماموران کلانتری ۱۱ لاهیجان با بررسی‌های انجام شده و بازبینی فیلم دوربین مداربسته یکی از منازل مسکونی سرانجام دو سارق را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه اقدام‌های لازم برای دستگیری سارقان آغاز شد، تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با فعال کردن گشت نامحسوس سرانجام این دو سارق را که در حال سرقت خودرو بودند با یک اقدام غافگیرانه دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند.

صمیمی اضافه کرد: در بازرسی بدنی از آنها یک شاه کلید سرقت خودرو کشف و متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر ۱۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با تشریح نحوه سرقت خودروی سارقان، بیان کرد: متهمان پس از سرقت خودرو آن را به بیابان‌های اطراف شهر می‌بردند و وسایل و قطعات خودرو را سرقت کرده و به صورت بدون صاحب در شهرستان‌های همجوار رها می‌کردند.

وی متذکر شد: متهمان مذکور برای بررسی بیشتر و سرقت‌های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند./فارس

Share