رهبری املشی:مسئولان رسیدگی به معیشت مردم را در اولویت قرار دهند

به گزارش دیارمیرزا محمد مهدی رهبری املشی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رودسر در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: هفته دولت فرصت مناسبی تا ضمن افتتاح پروژه ها و اطلاع رسانی دقیق به مردم در باره خدمات انجام گرفته […]

به گزارش دیارمیرزا محمد مهدی رهبری املشی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان رودسر در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: هفته دولت فرصت مناسبی تا ضمن افتتاح پروژه ها و اطلاع رسانی دقیق به مردم در باره خدمات انجام گرفته از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشریح محاسن موجود، معایب خود را شناسایی و در پی رفع آنها باشیم.

وی اظهارداشت: اگر خدمات خوب و مناسب به مردم ارائه بدهیم آنگاه است که نمونه کامل یک دولت اسلامی هستیم در غیر اینصورت یک جای کارمان گیر است.

 نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم شهرستان رودسر گفت: متاسفانه مردم این شهرستان متکی به کشاورزی تک محصولی هستند و در بحث معیشتی به شدت گرفتارند که باید چاره ای اندیشیده شود.

وی ادامه داد: هر کاری که به تولید، اقتصاد و معیشت مردم ارتباط دارد باید در اولویت کارهای مسئولان قرار گرفته و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

Share