فرمانده سپاه قدس گیلان:

رزمایش فرهنگی عملیات «قدس ۱» ۳۱ شهریور برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان از رونمایی سه کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: کتاب‌های «نسل روح‌الله»، «شوق وصال» و «سینه سرخان عاشورایی» توسط حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان منتشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار هامون محمدی  در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از کسب رتبه برتر سپاه قدس گیلان برای دومین بار در سه سال گذشته در کشور خبر داد و اظهار کرد: سپاه قدس گیلان اکنون از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است.13901127000247_PhotoA

وی به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با روحانی اشاره کرد و ادامه داد: سخنان رئیس جمهوری در مباحث اقتصادی مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های سپاه تودهنی بزرگ به دشمن است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه قدس گیلان در ساخت سد کرخه رتبه دوم را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: سد دریاچه هامون در سیستان و بلوچستان توسط سپاه قدس گیلان احداث شده است.

این مسئول، سپاه پاسداران را در کنار ملت دانست و بیان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری همه باید به دولت کمک کنند و سپاه برای اجرای این فرمان وارد عمل می‌شود.

محمدی در ادامه به اجرای ۳۸۹ برنامه هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و بیان داشت: رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان ۳۱ شهریور ماه جاری در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمایش فرهنگی عملیات «قدس ۱» عصر ۳۱ شهریور در محل پارک دانشجوی رشت برگزار می‌شود.

این مسئول، برگزاری یادواره شهدای سپاه فرودگاه سردار جنگل را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان اعلام کرد و یادآور شد: راویان دفاع مقدس در مدارس استان خاطره‌گویی می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از رونمایی سه کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: کتاب‌های «نسل روح‌الله»، «شوق وصال» و «سینه سرخان عاشورایی» توسط حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان منتشر شده است.

وی به برگزاری بیش از ۶۰ یادواره شهدا در پایگاه‌های مقاومت نواحی ۱۸گانه بسیج گیلان اشاره کرد و افزود: راهپیمایی بزرگ خانوادگی همزمان با سراسر کشور روز جمعه پنجم مهر ماه سال جاری در رشت برگزار می‌شود.

محمدی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فضای مجازی با محتوای دفاع مقدس غنی‌سازی می‌شود./فارس

Share