دیدار محرمانه داماد احمدی‌نژاد و محسن هاشمی + عکس

به گزارش دیارمیرا : ین دیدار در دفتر نشر معارف انقلاب در سعادت آباد تهران صورت گرفته است . این دفتر در حال حاضر محل ملاقاتهای محسن هاشمی رفسنجانی و جلسات وی با گروه های مختلف جهت رسیدن به شهرداری تهران است .

به گزارش دیارمیرزا : در آستانه انتخاب شهردار آتی تهران، مهدی خورشیدی، داماد محمود احمدی نژاد به دیدار محسن هاشمی نامزد اصلاح طلبان برای این پست رفت.

دیدار داماد رئیس جمهور سابق با کاندیدای رقیب قالیباف برای نشستن بر کرسی شهرداری تهران در راستای حمایت تمام قد محمود احمدی نژاد از محسن هاشمی رفسنجانی ارزیابی می شود . هنوز مشخص نیست با چه انگیزه ای خورشیدی و هاشمی از رسانه ای کردن محتوای مذاکرات خود خودداری کرده اند.

این دیدار در دفتر نشر معارف انقلاب در سعادت آباد تهران صورت گرفته است . این دفتر در حال حاضر محل ملاقاتهای محسن هاشمی رفسنجانی و جلسات وی با گروه های مختلف جهت رسیدن به شهرداری تهران است .

خورشیدی پیش از این از ادامه فعالیتهای سیاسی پدر همسرش به همراه یاران همیشگی وی خبر داده بود.
با این تفاسیر  حمایت از شهردار شدن فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تلاش برای حذف قالیباف از عرصه رقابت برای شهرداری تهران نیز می تواند از جمله اقدامات سیاسی رئیس دولتهای نهم و دهم محسوب شود .
گفته می شود احمدی نژاد تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شهردار شدن قالیباف به کار بسته است.

مهدی خورشیدی – داماد احمدی نژاد- در حال خروج از دفتر نشر معارف انقلاب

پیش از این اخباری مبنی بر احتمال بازگشت مجدد احمدی نژاد به ساختمان بهشت نیز به گوش می رسید اما با توجه ترکیب شورای شهر تهران و شکست کامل حامیان دولت در انتخابات اخیر شورای شهر این موضوع کاملا منتفی شد.

این در حالی است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز برخی اشخاص و منابع خبری از تمایل احمدی نژاد برای پیروزی روحانی بر قالیباف خبر داده بودند و اکنون موضع فعلی او نیز در همین راستا ارزیابی می شود.

در جلسات اصلاح طلبان شورای شهر چهارم برای انتخاب گزینه نهایی، مخالفت‌هایی با انتخاب محسن هاشمی صورت گرفته بود. از سوی دیگر برخی اصولگرایان شورای شهر نیز هنوز موضع شفافی در خصوص شهردار آتی اتخاذ نکرده‌اند. با این وجود و با توجه به حمایت احمدی نژاد از گزینه اصلاح طلبان، به نظر می رسد بار دیگر اتحاد ناخواسته ای میان حامیان رئیس جمهور سابق و هواداران آیت الله هاشمی رفسنجانی برای کنار گذاشتن قالیباف شکل گرفته است.

نخستین جلسه شورای شهر چهارم تهران فردا ۱۲ شهریور برگزار می شود. بر اساس اعلام تعدادی از اعضا، انتخاب شهردار تهران در همین جلسه انجام خواهد گرفت.

شورای شهر تهران ۳۱ نفره است و انتخاب شهردار نیاز به رای دست کم ۱۶ نفر از اعضا دارد. ۱۴ اصولگرا، ۱۴ اصلاح طلب و سه عضو غیرسیاسی مستقل اعضای شورای شهر چهارم را تشکیل می دهند./صراط نیوز

Share