مسئول جوانان حزب اعتدال و توسعه گیلان خبرداد:

دیدار جمعی از جوانان گیلان با آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از جوانان اعتدال گرای گیلان در یک نشست صمیمی با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از جوانان اعتدال گرای گیلان در یک نشست صمیمی با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.hashmi

فریبرز سعیدی کیا مسئول جوانان حزب اعتدال و توسعه گیلان  ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این دیدار که جمعی از جوانان حزب اعتدال و توسعه گیلان و کشور حضور داشتند، دغدغه های مختلفی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به ایشان انتقال یافت.

رییس ستاد جوانان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در گیلان گفت: اعم مباحث مطرح شده در این دیدار نگرانی هایی در خصوص مصادره جریان اعتدال گرایی توسط برخی افراد و جریانات، تکاپوی بسیاری از فرصت طلبان برای گرفتن پست های اجرایی، کم توجهی به جوانان و ترسیم چشم اندازی مبهم از جایگاه آنان و… بوده است.

سعیدی کیا افزود:در این دیدار که در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد آیت الله هاشمی رفسنجانی دقایقی را به توضیح مباحث مطروحه پرداخت و توصیه هایی نیز بیان نمودند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با ایشان در خصوص وضعیت استان صحبتی شد؟ گفت: ایشان مسایل همه استانها را رصد می کنند و در جریان امور هستند و انشالله توصیه هایی برای بهبود وضعیت استان گیلان به مسئولین کشوری خواهند داشت./گیلوند

Share