قضاوت با شما.....

دروغ بزرگ باشگاه ملوان!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سناریوی غمگین جدایی بازیکنان بومی ملوان همچنان ادامه دارد و اینبار نوبت  سعید سالارزاده بود که به بدترین شکل ممکن از این تیم جدا شود، اگر تیم ملوان را همچون دسته قوی سپیدی فرض کنیم باید  شکارچیان ماهر و قهاری  نیز متصور شویم که در حال قتل عام قوهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سناریوی غمگین جدایی بازیکنان بومی ملوان همچنان ادامه دارد و اینبار نوبت  سعید سالارزاده بود که به بدترین شکل ممکن از این تیم جدا شود، اگر تیم ملوان را همچون دسته قوی سپیدی فرض کنیم باید  شکارچیان ماهر و قهاری  نیز متصور شویم که در حال قتل عام قوهای سپید هستند، محمد همرنگ، فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده، پویا نزهتی، پژمان نوری، علی حسنی صفت و… و حالا سعید سالارزاده کسانی هستند که با قلبی شکسته انزلی را به مقصد دیار غربت ترک کردند و سعید سالارزاده در آخرین مصاحبه اش با سایت گل درباره دروغ بزرگ باشگاه ملوان صحبت کرده است و اشاره ای هم به افرادی داشته که ما آنها را شکارچیان قوهای سپید تشبیه کرده ایم.SHEKARE_GHOO1

آیا شکار قو ادامه خواهد داشت؟؟؟

در ادامه مصاحبه سایت گل با سعید سالارزاده بازیکن اسبق تیم ملوان بندرانزلی را مطالعه خواهید نمود.

علت جدایی ات از ملوان؟ 

من خودم از ملوان جدا شدم و به خاطر یک سری مشکلات این اتفاق افتاد. یک سری آدمهاکه کارشان ضربه زدن به ملوان است و دوست ندارند بومی ها در این شهر باشند باعث شدند از این تیم جدا شوم.  آنها دنبال منافعی هستند که بودن ما به ضررشان است.

گفته می شود تو آدم احمد زاده بودی؟ 

هیچکس به اندازه ممی به من ضربه نزده و من با ایشان هیچ تماسی ندارم و این را همه می دانند این حرف را همان کسانی گفته اند که با من مشکل دارند.

از نظر فنی در بازی ها ضعیف ظاهر شدی علتش چه بود؟

من با حرف شما مخالفم چرا که اگر اینطور بود پس چرا همه بازی ها را فیکس بازی کردم.مربی ما که خارجی است و با کسی رو در واسی ندارد اما دیدید که من فیکس بازی کرده ام.

خب به تیم دیگری می روی؟ 

من فوتبالم را ادامه می دهم اما مردم بدانند که این افراد ملوان را به خاک سیاه می کشانند. افراد معلوم الحالی که از دقیقه یک به من و خانواده ام فحش می دادند،همان هایی که باعث جدایی حسنی صفت و پژمان نوری از این تیم شدند.  بعد از این همه سال زحمت برای ملوان و ماندن در این تیم در اوج بی پولی چرا باید فحش بشنوم.

منظورت چه کسانی هستند؟

منظورم را همه می توانند تشخیص دهند و آنهایی که باید بفهمند می فهمند.  مثل اینکه مقداری از پولت را هم گرفتی؟  باشگاه گفته که من امسال پول گرفتم اما باید بگویم این دروغ بزرگی بود که گفته اند چرا که من حتی ۱۰۰۰ تومان هم نگرفتم. من به خواست خودم و خانواده ام از تیم شهرم جدا شدم و ما بقی پولم را هم به تیم دوم ملوان دریا دلان بخشیدم.

ممکن است دوباره تو را در ملوان ببینیم؟

  شک نکنید من دوباره به شهرم و ملوان بر میگردم اما روزی که این افراد از تیم رفته باشند.آنها فقط هدفشان ضربه زدن به تیم است و به زودی دستشان برای مردم رو می شود من خیلی زود به ملوان بر می گردم.

مقصد بعدی ات کجاست؟  من احتمالاً در نیم فصل به یک تیم لیگ برتری می روم و تا آن موقع خودم اختصاصی تمرین می کنم.

قضاوت باشما…/انزلی کلاب

Share