درودگر خطاب به هدایتی: مرا مجبور نکن حرف‌هایی را که نباید، بزنم!

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه ملوان ضمن اعلام حمایت قاطع از اسکوچیچ می‌گوید داوری ضعیف، فشار تماشاگران و سمپاشی عده‌ای علیه تیم عامل عدم نتیجه‌گیری مطلوب ملوان است. صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که تغییر ناگهانی سیستم بازی ملوان به ۲-۴-۴ یکی از دلایل […]

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه ملوان ضمن اعلام حمایت قاطع از اسکوچیچ می‌گوید داوری ضعیف، فشار تماشاگران و سمپاشی عده‌ای علیه تیم عامل عدم نتیجه‌گیری مطلوب ملوان است.

Rouhollah Vahdati (8 of 20).jpg

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که تغییر ناگهانی سیستم بازی ملوان به ۲-۴-۴ یکی از دلایل مهم شکست سنگین مقابل سایپا بود، تصریح کرد: خود سرمربی تیم هم به این مساله اذعان کرد که سیستم ۲-۴-۴ مناسب ملوان نیست اما با فشاری که تماشاگران آوردند وی این شیوه را انتخاب کرد که نتیجه‌ی آن را هم دید. البته غیبت پاشنکو دروازه‌بان ملوان نیز در این باخت موثر بود و نبود وی از لحاظ شرایط روحی به تیم آسیب زد.

 

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به این‌که بازیکنان حریف در زدن گل اول بازی جوانمردانه را رعایت نکردند افزود: در حالی که بازیکن ما بر روی زمین افتاده بود آنها گل خود را به ثمر رساندند که به هیچ وجه انتظار این حرکت را از آنها نداشتیم. هم‌چنین گل دوم آنها در شرایطی به ثمر رسید که مهاجم حریف کاملا مدافع ما را نقش بر زمین کرد و باورم نمی‌شود داور بازی چگونه آن خطا را اعلام نکرد اما در مجموع بسیار بچه‌گانه بازی کردیم و به هیچ وجه حرفه‌ای نبودیم.

وی ضمن انتقاد از اهانت و فشار بیش از حد تماشاگران به بازیکنان تیم ملوان گفت: شعارهای زشت طرفداران از دقیقه ۳۰ بازی خیلی زشت بود و متاسفانه آرامش تیمی ملوان را گرفت و برخی از تماشاگران به صورت عمدی دست به این کار می‌زنند تا ملوان نتواند نتیجه‌ی خوبی کسب کند و من اسنادی دارم که افرادی قبل از هر بازی ملوان در بین مردم علیه تیم سمپاشی می‌کنند و آنها را علیه ملوان تحریک می‌کنند.

 

درودگر بازی‌های بیرون از خانه را برای ملوان راحت‌تر دانست و افزود: در تمامی بازی‌های بیرون از خانه به‌غیر از بازی مقابل پرسپولیس، تیم ملوان خوب نتیجه گرفته است ولی در خانه‌ی خودمان تماشاگران فشار و استرس زیادی به بازیکنان وارد می‌کنند که نمی‌توانند بازی خود را به نمایش بگذرانند.

مدیرعامل باشگاه ملوان خطاب به طرفداران تیم گفت: بدانید ملوان تیمی نیست که برای قهرمانی بسته شده باشد و مانند تیم‌های دیگر پول ندارد و با دست خالی ادامه می‌دهد. باید گفت بازیکنان تیم به ما لطف دارند که در این تیم بازی می‌کنند. در این شرایط نیازمند یاری هواداران هستیم تا بتوانیم موفق شویم در غیر این صورت با عدم نتیجه‌گیری ملوان همه ضرر می‌کنند.

درودگر ادامه داد: عده‌ای منافعشان را در این تیم از دست داده‌اند و تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا ملوان موفق نشود، همان‌طور که پس از باخت ملوان نیز جشن گرفتند ولی اگر مردم حمایت کنند و در میان بازیکنان و کادر فنی اختلاف نیفتد قطعا تیر آنها به سنگ می‌خورد و ملوان موفق خواهد شد.

درودگر با تاکید بر حمایت از اسکوچیچ سرمربی ملوان تصریح کرد: مطمئنم وی شرایط تیم را تغییر می‌دهد. او مربی توانمندی است و به او ایمان دارم و از انتخاب خود نیز خوشحالم کما این‌که حمایت کامل من از وی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ملون هم‌چنین در واکنش به صحبت‌های هدایتی که وی را مقصر پرداخت نکردن پول بازیکنان ملوان دانسته است، گفت: با هدایتی صحبت کردم و گله خود را به او اعلام کردم و به او گفتم شما یک میلیارد تومان را که به مردم انزلی قول داده بودید را به تیم ندادید و من نمی‌توانستم بازیکنانی مانند فشنگچی و … را با باد هوا و من بمیرم تو بمیری جذب تیم کنم. اگر شما کارت را به‌موقع انجام می‌دادی، درودگر با این سابقه درخشان در فوتبال و شخصیتی که دارد مجبور به تحمل این همه مشکلات نمی‌شد. اگر من نبودم خودت می‌دانی چه مسائلی پیش می‌آمد.

وی خاطرنشان کرد: من طرفدار فعالیت بخش خصوصی در فوتبال هستم؛ زیرا موجب رشد فوتبال خواهد شد ولی اگر جایی ببینم به بنده کم‌لطفی می‌شود نمی‌توانم تحمل کنم. اگر حرفی را می‌زنم مستندات آن را هم دارم و مرا مجبور نکن حرف‌هایی بزنم که نباید بزنم. من دوست دارم حرمت‌ها حفظ شود و به تعهداتی که به مردم می‌دهیم پایبند باشیم. من می‌خواهم دوستی من با هدایتی ادامه پیدا کند ولی از وی می‌خواهم حقایق را بگوید و قبول کند که به ملوان سر موقع کمک نکرد. تاکید می‌کنم اگر یک میلیارد تومان را به ملوان بدهد ۹۰ درصد مشکلاتمان حل می‌شود و کلید موفقیت ملوان در دست هدایتی است و ایشان باید بخواهد تا ملوان موفق شود.

درودگر در پایان خاطرنشان کرد: اگر هدایتی این پول را به تیم تزریق کند می‌توانیم یکصد و هفتاد میلیون تومان بدهکاری خود بابت فصل پیش را پرداخت کنیم و با باقی‌مانده‌ی آن نیز پول بازیکنان بابت این فصل را بدهیم و مشکلات خود را حل کرده و از بحران خارج شویم.

 

 

 

Share