درخواست اهالی یک دهستان گیلان از رهبر معظم انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : اهالی دهستان لات لیل لنگرود در پی بی توجهی مسئولان کشوری و استانی جهت الحاق به شهرستان املش ، این بار با ارسال طوماری به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی از وی کمک و استمداد خواسته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزااهالی دهستان لات لیل لنگرود در پی بی توجهی مسئولان کشوری واستانی جهت الحاق به شهرستان املش ،این بار با ارسال طوماری به محضررهبرمعظم انقلاب اسلامی ازوی کمک و  استمداد خواسته اند.

طومار-150x85

متن درخواست وطومار اهالی دهستان لات لیل لنگرود به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
محضرمبارک رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا…خامنه ای
سلام علیکم
بااحترام وآرزوی طول عمربرای حضرتعالی وامیدظهورحضرت ولی عصر(عج)ودادن پرچم اسلام ازدستان پربرکت جنابعالی به ایشان به عرض می رساند ما اهالی دهستان لات لیل از روستاهای منفک شده ازشهرستان املش که در حال حاضر برای اینکه یکی از شهرهای شهرستان لنگرود به نام اطاقورکه شرایط جمعیتی تبدیل به بخش را نداشت به خواست مسئولین لنگرود وموافقت بخشداروقت املش که وی متاسفانه لنگرودی بود ،مارا ازسرزمین آباءواجدادی مان(شهرستان املش)جدا وبه شهرستان لنگرود منتقل کردند.خدمت شما عرض کنیم:
۱-فاصله روستای ما تاشهراملش ۱۰۰متروفاصله تا لنگرود۳۰ کیلومترمی باشد.
۲-ماباپای پیاده تااملش۱۰دقیقه می رویم درحالی که بایدبالغ بر۵۰۰۰تومان هزینه کنیم تا لنگرود برویم.
۳-کشاورزان ودامداران محروم منطقه برای فروش محصولات وخریدمایحتاج خودبه علت نزدیکی راه وهزینه اندک به بازار املش مراجعه می کنند.
۴-دربخش فرهنگی دانش آموزان ما به شهر املش  مراجعه وتحصیل می کنند .
۵-داشتن مناطق ییلاقی مشترک وراه ییلاقی ما واملش با هم است.
۶-دربخش سیاسی اجتماعی به جهت نزدیکی وارتباط فرهنگی وعاطفی درنماز جمعه وراهپیمایی ها ومراسمات ملی ومذهبی املش شرکت می کنیم.
۷-تمامی ۱۶ شهیددهستان لات لیل واموات مادر گلزارشهدای املش دفن هستند وما به آنجامی رویم ووصیت کرده ایم که ما رانیز درهمان مزاردفن کنند.
۸-درماه مبارک رمضان برای عدم ابطال روزه باید حتما اذان ظهربه روستایمان یا املش برگردیم تا روزه مان باطل نشود.
۹-برای کارهای بانکی وپیداکردن ضامن باید به املش برویم وهمین مشکل باعث شدبه درستی نتوانیم از تسهیلات توسعه کشاورزی استفاده کنیم.
۱۰-دورترین روستای این دهستان تا املش ۱۷ کیلومتربوده ولی همین دورترین روستا تا لنگرود ۴۵ کیلومتر است.
آقاجان که تمام زندگیمان فدای شما ازشما می پرسیم؟
آیا هدف ازانقلاب این بود “که شهرها به بخش وبخش به شهرستان به هرقیمتی “به قیمت جولان دادن سیاسیون ارتقاءپیداکند؟آیا رفاه ،آسایش وامنیت وخواست مردم مهم نیست؟آیا ابراز عقیده  ونظر منافی امنیت وسیاسی است که بعد از نوشتن هرنامه به هزارجا باید سیم جیم پس بدهیم(مطمعنا روی همین نامه هم همین طورخواهدشد وبه اجبار بعضی می آیند که نامه بنویسید ونامه قبلی را تکذیب کنید)؟آیا این درست است که مسئولین لنگرود بگوینداگرما شما را به املش بدهیم به ما روستا فروش می گویند.مابایدابزاردست این سیاسیون باشیم؟
حضرت آقا ما ازشما خواهش می کنیم گروهی را بفرستید کارکارشناسی کنندوهرچه به نفع مردم است همان کار انجام شود.واقعا انتظارما از مسئولین دلسوز وانقلابی وکارشناس این است که هرچه تمایل خصوصا نفع مردم است  همان کار انجام شود.ازشما می خواهیم نگذاریدبعضی با نفوذ وقدرت خود حتی درکار کارشناسی وبدنه دولت ما را ابزار قرار داده ورفاه وآسایش را از ما دور وهزینه های مارا زیادوما از سرزمین آباءواجدادی مان جدا کنند.به داد مامردم محروم وجفا شده برسید.آقاجان ما مردمی که به ما چندسالی ظلم شده اگرادامه پیداکندحتما درآخرت یقه تمام مسببین وکوتاهی کنندگان را خواهیم گرفت واز حقمان نمی گذریم .شما آخرین پناهگاه ما هستید.

باتشکر

اهالی دهستان لات لیل ازاستان گیلان شهرستان املش(لنگرود)
منبع/فارس

Share