خصوصی:معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی باعث افزایش امید در جامعه می شود

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی ثانی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم این شهرستان افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی و چشاندن طعم شیرین خدمت به مردم است. وی همچنین بر ضرورت توسعه و آبادانی صومعه سرا تاکید کرد و اظهارداشت:  با تمام توان در راستای معیشت زندگی و امکانات مردم در […]

به گزارش دیارمیرزا حمیدرضا خصوصی ثانی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم این شهرستان افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی و چشاندن طعم شیرین خدمت به مردم است.

وی همچنین بر ضرورت توسعه و آبادانی صومعه سرا تاکید کرد و اظهارداشت:  با تمام توان در راستای معیشت زندگی و امکانات مردم در این شهرستان تلاش خواهیم کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل وحدت، انسجام و اتحاد همه‌ جانبه مردم و چنگ‌ زدن به قدرت لایزال الهی بود و امروز در شرایطی که دشمنان بیشترین هراس را از اتحاد و انسجام اسلامی ایران دارند باید حول محور ولایت برای تحقق آرمان‌ های الهی انقلاب کوشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی دست تمامی چپاول‌گرانی که چشم به ثروت‌ها و منابع عظیم این سرزمین دوخته بودند را از ایران کوتاه کرد و امروز با گذشت ۳۴ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دنیا شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در تمامی عرصه ‌های ملی و بین ‌المللی است.

خصوصی ثانی همچنین با بیان اینکه تولمات بعد از شهرستان رشت نخستین منطقه ای است که برای هوشمندسازی مدارس گام های بزرگی برداشته  است، گفت: اکثر مدارس منطقه به ویژه مدارس روستاهای این بخش نیز هوشمندسازی شده اند.

وی تصریح کرد: مدیران باید همواره برای توسعه، پیشرفت و تعالی جامعه پویا و هدفمند عمل کنند و به این مهم  توجهی ویژه داشته باشند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در تمامی روستاهای این شهرستان خبرداد و اظهارداشت:  با شناسایی مشکلات در حوزه های مختلف می توان گام های اساسی برای توسعه منطقه برداشت.

Share