حواشی از تیم داماش دور شده است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش مقابل صبای قم در چارچوب هفته نهم لیگ برتر گفت: شکستن طلسم عدم پیروزی در خانه خیال‌مان را برای بازی‌های آینده راحت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا  افشین ناظمی درباره اولین پیروزی خانگی داماش گیلان اظهار داشت: هم تیم ما و هم […]

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش مقابل صبای قم در چارچوب هفته نهم لیگ برتر گفت: شکستن طلسم عدم پیروزی در خانه خیال‌مان را برای بازی‌های آینده راحت کرد.

افشین ناظمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا  افشین ناظمی درباره اولین پیروزی خانگی داماش گیلان اظهار داشت: هم تیم ما و هم صبا فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و خوشحالم که مردم از تماشای این دیدار لذت بردند. این برد طلسم عدم پیروزی‌مان در خانه را شکست و در ضمن موجب شد جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی داماش با اشاره به تیم صبای قم تصریح کرد: صبا مقابل ما فوتبال خوبی انجام داد و باید به محمد مایلی‌کهن تبریک بگویم که تیمش چنین فوتبالی را به نمایش می‌گذارد. تا اینجای کار هیچ تیمی به اندازه تیم صبا ما را تحت فشار نگذاشته بود.

ناظمی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تیمش به رده‌های بالای جدول برسد، عنوان کرد: هر هفته روی نقاط ضعف‌مان کار می‌کنیم تا بهتر بشویم. همانطور که می‌دانید هر چقدر جلوتر می‌رویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. خوشبختانه با پیروزی مقابل صبا طلسم نبردن در زمین‌مان را شکستیم تا بتوانیم با خیال راحت‌تری در دیدارهای آینده به میدان برویم.

وی ادامه داد: ما تمرینات پیش از آغاز فصل را دیر آغاز کردیم و به اندازه کافی زمان نداشتیم. در حال حاضر تیم هماهنگ‌تر شده و به مرز بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم.

سرمربی داماش در خاتمه تصریح کرد: همانطور که امیر عابدینی با بازیکنان قرار گذاشته بود که هفته به هفته به آنها پول تزریق شود، این اتفاق افتاده و چند هفته‌ای است به بازیکنان پول داده می‌شود. خوشبختانه مدتی است حواشی از تیم داماش دور شده و بازیکنان با روحیه بالا به میدان می‌روند./تسنیم

Share