علت قطعی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشخص شد:

حمله شدید اینترنتی به سرور پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا

به گزارش تیم فنی دیارمیرزا از اوایل روز جمعه حمله شدید DDOS بر روی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آغاز شد. با توجه به اینکه آدرس مبدا حمله کنندگان دستکاری شده بود، در ابتدا کنترل وضعیت مقداری دشوار بود،اما با شگردهای اعمال شده از سوی تیم فنی مدیریت سرورو مشکل تا حدودی رفع گردید.

در پی بروز مشکل فنی در سرور دیار میرزا ، اخبار منتشر شده در سایت به سختی در دسترس کاربران قرار می گرفت.

به گزارش دیار میرزا از اواخر هفته گذشته دائماً با حملات شدید سایبری مواجه بودیم که با انجام تدبیرات لازم تا حدودی مشکلات برطرف و برخی مواقع باعث بروز مشکل در امر اطلاع رسانی پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا بود.

از اوایل روز جمعه حمله شدید DDOS بر روی پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا آغاز شد. با توجه به اینکه آدرس مبدا حمله کنندگان دستکاری شده بود،در ابتدا کنترل وضعیت مقداری دشوار بود،اما با شگردهایی اعمال شده از سوی مدیریت سرورو تیم فنی  مشکل تا حدودی رفع گردید.

مبدا این حمله کشور انگلیس شناسایی شد که این هم جای سوال  دارد که در این وجیزه به آن نمی پردازیم

 در حملات دی داس سعی می‌شود با ارسال درخواست های زیاد و اشغال پردازنده ، دسترسی کاربران را به سایت دشوار و یا غیرممکن سازند. حملات موثر نیاز به تجهیزات خاص ، پهنای باند و دانش بالا دارد.

وضعیت فعلی سایت هم اکنون پایدار است و کاربران داخل و خارج کشور می‌توانند به اخبار دسترسی داشته باشند. البته حملات با شدت به نوعی دیگر ادامه دارد که در حال رفع و جلوگیری از ایجاد خلل در اطلاع رسانی می باشیم.

در حال حاضر  با تلاش تیم فنی ، سرور سایت به حالت عادی بازگشت و بار دیگر در دسترسی مخاطبان محترم قرار گرفت.

پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا بخاطر بروز این مشکل از کاربران و مراجعین سایت پوزش می‌طلبد و تلاش می کند که ساعات قطع ارتباط را با تلاش بیشتر و انتشار مطالب و اخبار متعدد و مورد نیاز مخاطبان جبران نماید.

Share